Zahraniční SEO
SEO je základ při expanzi do zahraničí
Chcete oslovit zahraniční zákazníky, ale nevíte, jak na to? Zahraniční SEO je tou správnou odpovědí na otázky, které si pokládáte. S pomocí marketingového nástroje získáte vyšší návštěvnost ze zahraničí a oslovíte tak přesně toho, koho oslovit potřebujete.
Vše začíná výběrem trhu
Být vidět v zahraničí se zdá být poměrně těžký úkol. Jeho řešení však existuje, začíná výběrem trhu. Ten si je nutné posléze pořádně proklepnout. Analyzujte cílové skupiny, vyhodnocujte klíčová slova a pokuste se odhadnout váš potenciál na cílové stanici. Velkým pomocníkem budou statistiky z Google Analytics, které prozradí, zda-li náhodou už nějaké zákazníky za hranicemi nemáte. A pokud ano, zjistíte, odkud pochází.
Díky užitečným reportům je zapotřebí porozumět potenciálu v cílových zemích.
Proveďte analýzu klíčových slov
Za zahraničním úspěchem webové stránky nebo e-shopu stojí stejně jako za tím českým analýza klíčových slov. Mluvíme o mocném marketingovém nástroji, který prozradí, jaké fráze nebo klíčová slova jsou relevantní k webu nebo službě či zjistí, co zákazníci nejčastěji vyhledávají. Využijte ji ve svůj prospěch, i když smýšlíte v mezinárodním měřítku.
A stejně jako tomu bylo v České republice, ani při expanzi do zahraničí nezapomínejte na analýzu svých konkurentů. Zaměřte se na:
identifikaci přímých a nepřímých konkurentů na novém trhu
nalezení klíčových slov konkurentů
analyzování obsahu na webu konkurentů
analyzování zpětných odkazů
Co je třeba zvážit předtím, než spustíte zahraniční SEO?
Mám vytvořenou strategii pro vstup na trh?
Mám vytvořenou produktovou strategii a otestovaný produkt v cílové zemi?
Mám promyšlenou marketingovou strategii?
Mám stanovené cíle?
Jak jsme prostřednictvím SEO kampaně získali první pozice na vysoce konkurenční slova pro finanční portál.
Neduplikujte, tvořte originálně
Zahraniční SEO se neskládá jen z výběru trhu a z následující analýzy klíčových slov. Je zapotřebí vyvíjet mezinárodní SEO strategii, která nám přinese vytoužený úspěch. Držte se především několika zásad:
neduplikujte text na svém aktuálním webu, buďte originální
neignorujte specifické vlastnosti zemí a jazykových skupin, na které cílíte
vyberte správné nastavení domény
zjistěte si vše o cílovém trhu
Pomůžeme vám se SEO proniknout do zahraničí
Zahraniční SEO se od klasického SEO trochu liší. Je především náročnější, a to nejen na čas. Jakožto specialisté na online marketing, mající zkušenosti se SEO pro USA, Slovensko, Dubaj, Rakousko, Německo, Polsko, Maďarsko a další, si s tím poradíme! Využijeme doposud nasbírané vědomosti vztahující se na zahraniční trhy a převedeme je do praxe. Víme, že každý trh je specifický a má své odlišnosti, s tím si však víme rady!
Chci nezávazný SEO návrh zdarma
Vyzrajte na internetové vyhledávače a přikloňte si je na svou stranu. Postaráme se nejen o zahraniční SEO, ale zajistíme, aby byla vaše webová stránka úspěšná po všech směrech.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Případové studie
StormIT: 20x vyšší návštěvnost díky SEO
Big Bang Injection
Prodaných 10 000 produktů v prvním roce
Specialisté
Diana Kolovratníková
Project manager
Daniel Kovalčík
Head of SEO & Co-owner
Jakub Koch
SEO specialist & link builder
Tuto SEO službu využívají
Nacenění našich služeb
Aby se nestalo, že nám papírování a komunikace zabere více času než samotná práce, nezabýváme se řešením nárazových drobných úkolů. Preferujeme spíše dlouhodobé spolupráce, případně jednorázové komplexní činnosti, které mohou naše klienty opravdu posunout. Proto nacenění našich služeb začíná na 6 000 Kč (vyjma konzultací). Pro konkrétní návrh s přesným naceněním nás kontaktujte.