Chcete oslovit zahraniční zákazníky, ale nevíte, jak na to? Zahraniční SEO je tou správnou odpovědí na otázky, které si pokládáte. S pomocí marketingového nástroje získáte vyšší návštěvnost ze zahraničí a oslovíte tak přesně toho, koho oslovit potřebujete.
Vše začíná výběrem trhu
Být vidět v zahraničí se zdá být poměrně těžký úkol. Jeho řešení však existuje, začíná výběrem trhu. Ten si je nutné posléze pořádně proklepnout. Analyzujte cílové skupiny, vyhodnocujte klíčová slova a pokuste se odhadnout váš potenciál na cílové stanici. Velkým pomocníkem budou statistiky z Google Analytics, které prozradí, zdali náhodou už nějaké zákazníky za hranicemi nemáte. A pokud ano, zjistíte, odkud pochází.
Díky užitečným reportům je zapotřebí porozumět potenciálu v cílových zemích.
Proveďte analýzu klíčových slov
Za zahraničním úspěchem webové stránky nebo e-shopu stojí stejně jako za tím českým analýza klíčových slov. Mluvíme o mocném marketingovém nástroji, který prozradí, jaké fráze nebo klíčová slova jsou relevantní k webu nebo službě či zjistí, co zákazníci nejčastěji vyhledávají. Využijte ji ve svůj prospěch, i když smýšlíte v mezinárodním měřítku.
A stejně jako tomu bylo v České republice, ani při expanzi do zahraničí nezapomínejte na analýzu svých konkurentů.
Zaměřte se na:
- identifikaci přímých a nepřímých konkurentů na novém trhu
- nalezení klíčových slov konkurentů
- analyzování obsahu na webu konkurentů
- analyzování zpětných odkazů
Co je třeba zvážit předtím, než spustíte zahraniční SEO?
- Mám vytvořenou strategii pro vstup na trh?
- Mám vytvořenou produktovou strategii a otestovaný produkt v cílové zemi?
- Mám promyšlenou marketingovou strategii?
- Mám stanovené cíle?
Neduplikujte, tvořte originálně
Zahraniční SEO se neskládá jen z výběru trhu a z následující analýzy klíčových slov. Je zapotřebí vyvíjet mezinárodní SEO strategii, která nám přinese vytoužený úspěch. Držte se především několika zásad:
- neduplikujte text na svém aktuálním webu, buďte originální
- neignorujte specifické vlastnosti zemí a jazykových skupin, které cílíte
- vyberte správné nastavení domény
- zjistěte si vše o cílovém trhu
Pomůžeme vám proniknout do zahraničí
Zahraniční SEO se od klasického SEO trochu liší. Je především náročnější, a to nejen na čas. Jakožto specialisté na online marketing, mající zkušenosti se SEO pro USA, Slovensko, Dubaj, Rakousko, Německo, Polsko, Maďarsko a další, si s tím poradíme! Využijeme doposud nasbírané vědomosti vztahující se na zahraniční trhy a převedeme je do praxe. Víme, že každý trh je specifický a má své odlišnosti, s tím si však víme rady!
Mezi naše služby patří:
- SEO analýza (SEO audit)
- Analýza klíčových slov
- Struktura webu
- On-page SEO
- Off-page SEO
- SEO pro e-shop
- Lokální SEO
- Zahraniční SEO
- SEO konzultace
Chci nezávazný SEO návrh zdarma
Vyzrajte na internetové vyhledávače a přikloňte si je na svou stranu. Postaráme se nejen o zahraniční SEO, ale zajistíme, aby byla vaše webová stránka úspěšná po všech směrech.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Případové studie
Podívejte se na naše případové studie a výsledky projektů na kterých pracujeme.

Leo Express
Jak jsme zvýšili tržby z Google Ads o 133% a snížili náklady o 33%.

MeetMe23
Jak jsme získali 1 371 fanoušků v prvním měsíci spolupráce a 49% zvýšení zájmů u příspěvků.
Tuto službu využívají






Specialisté

Kateřina Rajdusová
Project manager

Daniel Kovalčík
Head of SEO & Co-owner

Barbora Zemková
SEO specialist & link builder

Martin Ondrejka
SEO specialist & link builder