Chcete oslovit zahraniční zákazníky, ale nevíte, jak na to? Zahraniční SEO je tou správnou odpovědí na otázky, které si pokládáte. S pomocí marketingového nástroje získáte vyšší návštěvnost ze zahraničí a oslovíte tak přesně toho, koho oslovit potřebujete.

Vše začíná výběrem trhu

Být vidět v zahraničí se zdá být poměrně těžký úkol. Jeho řešení však existuje, začíná výběrem trhu. Ten si je nutné posléze pořádně proklepnout. Analyzujte cílové skupiny, vyhodnocujte klíčová slova a pokuste se odhadnout váš potenciál na cílové stanici. Velkým pomocníkem budou statistiky z Google Analytics, které prozradí, zdali náhodou už nějaké zákazníky za hranicemi nemáte. A pokud ano, zjistíte, odkud pochází.

Díky užitečným reportům je zapotřebí porozumět potenciálu v cílových zemích.

Proveďte analýzu klíčových slov

Za zahraničním úspěchem webové stránky nebo e-shopu stojí stejně jako za tím českým analýza klíčových slov. Mluvíme o mocném marketingovém nástroji, který prozradí, jaké fráze nebo klíčová slova jsou relevantní k webu nebo službě či zjistí, co zákazníci nejčastěji vyhledávají. Využijte ji ve svůj prospěch, i když smýšlíte v mezinárodním měřítku.

A stejně jako tomu bylo v České republice, ani při expanzi do zahraničí nezapomínejte na analýzu svých konkurentů.

Zaměřte se na:

  • identifikaci přímých a nepřímých konkurentů na novém trhu
  • nalezení klíčových slov konkurentů
  • analyzování obsahu na webu konkurentů
  • analyzování zpětných odkazů

Co je třeba zvážit předtím, než spustíte zahraniční SEO?

  • Mám vytvořenou strategii pro vstup na trh?
  • Mám vytvořenou produktovou strategii a otestovaný produkt v cílové zemi?
  • Mám promyšlenou marketingovou strategii?
  • Mám stanovené cíle?

Neduplikujte, tvořte originálně

Zahraniční SEO se neskládá jen z výběru trhu a z následující analýzy klíčových slov. Je zapotřebí vyvíjet mezinárodní SEO strategii, která nám přinese vytoužený úspěch. Držte se především několika zásad:

  • neduplikujte text na svém aktuálním webu, buďte originální
  • neignorujte specifické vlastnosti zemí a jazykových skupin, které cílíte
  • vyberte správné nastavení domény
  • zjistěte si vše o cílovém trhu

Pomůžeme vám proniknout do zahraničí

Zahraniční SEO se od klasického SEO trochu liší. Je především náročnější, a to nejen na čas. Jakožto specialisté na online marketing, mající zkušenosti se SEO pro USA, Slovensko, Dubaj, Rakousko, Německo, Polsko, Maďarsko a další, si s tím poradíme! Využijeme doposud nasbírané vědomosti vztahující se na zahraniční trhy a převedeme je do praxe. Víme, že každý trh je specifický a má své odlišnosti, s tím si však víme rady!

Mezi naše služby patří:

Chci nezávazný SEO návrh zdarma

Vyzrajte na internetové vyhledávače a přikloňte si je na svou stranu. Postaráme se nejen o zahraniční SEO, ale zajistíme, aby byla vaše webová stránka úspěšná po všech směrech.

    Volitelné
    *
    *

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

    Případové studie

    Podívejte se na naše případové studie a výsledky projektů na kterých pracujeme.

    Tuto službu využívají

    glowup logo
    gymradio logo
    raceme logo
    hoffmann group logo
    nutsman logo

    Specialisté

    Kateřina Rajdusová

    Project manager

    Daniel Kovalčík

    Head of SEO & Co-owner

    Barbora Zemková

    SEO specialist & link builder

    Martin Ondrejka

    SEO specialist & link builder