Obsah studie

VÝCHOZÍ POZICE

Portál forex-zone.cz, provozovaný společností Financial Progress Group, a.s. je jedním z největších portálů na téma obchodování na burze v České republice. Nabízí obsah jak pro začátečníky, tak, i pro pokročilejší, včetně vzdělávacích kurzů.

  • Začátek spolupráce září 2017 (linkbuilding od února 2018).
  • V tomto oboru je vysoká tržní hodnota kliknutí z vyhledávače. Cena za jedno kliknutí se pohybuje okolo 100 Kč. V tomto případě dává organická návštěvnost z vyhledávače velký smysl jak z hlediska úspory, tak také zvýšení návštěvnosti.
  • Cílem bylo přijít s návrhem, jak zvýšit organickou návštěvnost ze SEO a zlepšit aktuální pozice na hlavní klíčová slova, tento návrh následně exekuovat.

JAK JSME DOPADLI

  • První pozice na několik hlavních kíčových slov již po 3 měsících spolupráce. Na projektu cílíme vyšší desítky klíčových slov. Spolupráce je stále v začátcích, nicméně náš postup u poměrně vysoce konkurenčních klíčových slov již přináší své výsledky.
  • První pozice na klíčové slovo “forex trading” , přeskočili jsme silné konkurenční weby forex.com a kurzy.cz.

JAK JSME POSTUPOVALI

Standardní postup u této SEO spolupráce zahrnoval:

  • Prvotní pochopení projektu a cílových skupin.
  • Komplexní klasifikační analýza klíčovýh slov daného oboru.
  • Obsahový plán & obsahový kalendář na základě analýzy.
  • Vyhotovení zadání pro copywriting.
  • Následné sepsání obsahu.
  • Onpage optimalizace a menší úpravy webu (technické SEO, technická optimalizace webu – průchodnost, prolinkování, sémantika, meta data, mikro data a další aspekty on-page optimalizace).
  • Spuštění linkbuildingové činnosti.
  • Vyhodocování a měření, včetně pravidelného reportování zákazníkovi.
Ukázka práce s klasifikační analýzou klíčových slov v dané tématice.
Ukázka práce s obsahovým plánem (kalendářem) v rámci tohoto projektu.

JAK PROBÍHÁ KOMUNIKACE A REPORTOVÁNÍ

Správně nastavená komunikace je dle nás základní aspekt dobře fungující spolupráce.

Pravidelně zasíláme velký souhrnný report s komentářem na konci každého měsíce. V průběhu spolupráce a také v rámci měsíčního reportu se potkáváme osobně, kdy také společně plánujeme další aktivity a získáváme oboustranné podněty a nápady.

V rámci komunikace se snažíme být v pozici partnera, lépe řečeno externí součástí firmy zastupující částečně marketingové oddělení, než-li jako klasický dodavatel služeb. Věříme, že jedna z velkých přidaných hodnot spolupráce s dobrým marketingovým týmem je právě odlišný pohled na věc, možnost zpětné vazby a nový vítr do plachet.

Ukázka vzorového (fiktivního) příkladu souhrnného reportu, který vypracováváme na konci každého měsíce pro všechny naše klienty.

Ukázka (vzorového) interaktivního “live” přehledu, který pro naše klienty (zejména e-shopy) připravujeme v GDS.