Big Bang Injection

Blogový článek

Výchozí pozice 

Big Bang Injection je rakouská firma, která vyrábí vstřikovače do aut Dodge Ram s motorem 6.7l nebo 5.9l. Spolupracuje s B2B partnery po celém světě, ale hlavně se zaměřuje na Severní Ameriku (USA, Kanada), kde tenhle typ aut jezdí nejvíce. 

Začátek spolupráce: březen 2019 (spolupráce stále probíhá) 

Klient nás poptal, že by chtěl rozjet eshop a prodávat B2C zákazníkům (prodávat koncovým zákazníkům). Neměl založený eshop a kromě B2B zákazníků nedělal žádný marketing

Náš společný cíl bylo připravit eshop pro americký trh a začít prodávat na eshopu

Výsledky spolupráce díky reklamě a SEO 

celkový obrat v roce 2019: $181,650.50

celkový obrat v roce 2020: $551,209.55

celkový obrat v roce 2021: $767,001.00

srovnání roku 2020 vs 2019

BBI 2019 2020

meziroční nárůst obratu o 203,45%

meziroční nárůst objednávek o 155,56%

srovnání roku 2021 vs 2020

yXfuYweNdjWrfjqbnmFR86oKd8tOPeJSNi1PbPuJJi6DtXsoo tSPxdz 6CzEliL4 mjD6R XUHZycRHs7Sw R1pb9 vde9QMfduoXqT6b7Tjgg9pV7PwhE0FKPtES35HrBG0vml01sD7n0btq48hQ

meziroční nárůst obratu o 39,15%

meziroční nárůst objednávek o 38,34%

Výzvy projektu

  • cena produktu je vysoká – přidali jsme na eshop službu affirm, která zákazníkům  umožňuje koupit produkty na splátky
  • úzká cílová skupina – majitelé vozů Dodge Ram 6.7l nebo 5.9l
  • projekt s online marketingem teprve začínal

Jak jsme postupovali?

1. rok spolupráce

V prvním roce spolupráce jsme se zaměřovali na 2 části. První je výkonová část (začít prodávat) a budovat povědomí o značce. 

Výkon

Před spuštěním kampaní jsme si udělali klasifikační analýzu klíčových slov a analýzu konkurence. Hlavním úkolem bylo zjistit, pod jakými klíčovými slovy hledají zákazníci. Na rozjezd prodeje jsme zvolili strategii reklamy ve vyhledávaní a shoppingové kampaně v reklamním účtu Google Ads (dříve Google Adwords). Úkolem bylo cílit na přesně daná klíčová slova, která jsou ve spojitosti s produkty. 

Budování povědomí o značce

Klient měl k dispozici 2 videa, která byla vhodná do marketingového mixu. Dále jsme si od klienta nechali zpracovat odborné články na uvedená témata.

  • Proč jsou BBI vstřikovače nejlepší na trhu?
  • Jaká je nejlepší velikost vstřikovače pro můj Dodge Truck s mým specifickým nastavením?
  • Proč se vyhnout čínským vstřikovačům?

Videa jsme propagovali na Youtube kanále, kde jsme podle dat cílili pouze na konkrétní místa v USA, omezenou cílovou skupinu se zájmy o Dodge vozidla.

Články jsme propagovali na velmi specifických fórech a diskuzích, kde lidé řeší veškeré informace ohledně automobilů Dodge Ram. 

Hlavní cíl Youtube reklam: délka sledování videa

Hlavní cíl článků: počet lidí, co si přečte alespoň z 50% článek

BBI Banner Prod 1200 1

2. rok spolupráce

Cílem klienta bylo začít se víc zaměřovat na efektivitu kampaní a návratnosti. Většina rozpočtu byla použita do výkonu a místo brandových aktivit jsme začali dělat SEO.  Klasifikační analýza klíčových slov byla již k dispozici, bylo tedy možné začít pracovat na on-page úpravách. V tomto případě jsme zvolili specifickou link-buildingovou strategii pro americký trh. Dále jsme spustili i reklamy na sociálních sítích, aby jsme rozšířili pole působnosti marketingu. 

3. rok spolupráce

Klientovi jsme zvýšili návratnost investice a doporučili rozšířit sortiment od našeho klienta RaceMe, protože cílová skupina byla velmi podobná. V reklamním účtu Google Ads jsme testovali novinky jako smart shopping kampaně, discovery kampaně, aby jsme hledali nové možnosti růstu pro klienta. V SEO jsme pokračovali v kontinuální práci link-buildingové strategie, aby byla zvýšena autorita a také síla eshopu.

Závěr

Klient je s námi dlouhodobě spokojený. Každým rokem zvyšujeme nejen obrat eshopu, ale i zisk celé spolupráce. S klientem nadále testujeme novinky v reklamních účtech. Řešíme společně, co dalšího chceme testovat a přicházíme s novými nápady, jak eshop dlouhodobě posouvat kupředu. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Obsah článku
Avedeo logo dark
Chcete, aby byl váš projekt mezi případovkami?

Kontaktujte nás a my pro vás připravíme nabídku na míru.