Big Bang Injection

Blogový článek

Výchozí pozice 

Big Bang Injection je rakouská firma, která vyrábí vstřikovače do aut Dodge Ram s motorem 6.7l nebo 5.9l. Spolupracuje s B2B partnery po celém světě, ale hlavně se zaměřuje na Severní Ameriku (USA, Kanada), kde tenhle typ aut jezdí nejvíce. 

Začátek spolupráce: březen 2019 (spolupráce stále probíhá) 

Klient nás poptal, že by chtěl rozjet eshop a prodávat B2C zákazníkům (prodávat koncovým zákazníkům). Neměl založený eshop a kromě B2B zákazníků nedělal žádný marketing. 

Náš společný cíl bylo připravit eshop pro americký trh a začít prodávat na eshopu. 

Výsledky spolupráce 

celkový obrat v roce 2019: $181,650.50

celkový obrat v roce 2020: $551,209.55

celkový obrat v roce 2021: $767,001.00

srovnání roku 2020 vs 2019

meziroční nárůst obratu o 203,45%

meziroční nárůst objednávek o 155,56%

srovnání roku 2021 vs 2020

meziroční nárůst obratu o 39,15%

meziroční nárůst objednávek o 38,34%

Výzvy projektu

  • cena produktu je vysoká – přidali jsme na eshop službu affirm, která zákazníkům  umožňuje koupit produkty na splátky
  • úzká cílová skupina – majitelé vozů Dodge Ram 6.7l nebo 5.9l
  • projekt v online začínal

Jak jsme postupovali

1. rok spolupráce

V prvním roce spolupráce jsme se zaměřovali na 2 části. První je výkonová část (začít prodávat) a budovat povědomí o značce. 

Výkon

Před spuštěním kampaní jsme si udělali klasifikační analýzu klíčových slov a analýzu konkurence. Hlavním úkolem bylo zjistit, pod jakými klíčovými slovy hledají zákazníci. Na rozjezd prodeje jsme zvolili strategii reklamy ve vyhledávaní a shoppingové kampaně v reklamním účtu Google Ads (dříve Google Adwords). Úkolem bylo cílit na přesně daná klíčová slova, která jsou ve spojitosti s produkty. 

Budování povědomí o značce

Klient měl k dispozici 2 videa, která byla vhodná do marketingového mixu. Dále jsme si od klienta nechali zpracovat odborné články na uvedená témata.

  • Proč jsou BBI vstřikovače nejlepší na trhu?
  • Jaká je nejlepší velikost vstřikovače pro můj Dodge Truck s mým specifickým nastavením?
  • Proč se vyhnout čínským vstřikovačům?

Videa jsme propagovali na Youtube kanále, kde jsme podle dat cílili pouze na konkrétní místa v USA, omezenou cílovou skupinu se zájmy o Dodge vozidla.

Články jsme propagovali na velmi specifických fórech a diskuzích, kde lidé řeší veškeré informace ohledně automobilů Dodge Ram. 

Hlavní cíl Youtube reklam: délka sledování videa

Hlavní cíl článků: počet lidí, co si přečte alespoň z 50% článek

2. rok spolupráce

Cílem klienta bylo začít se víc zaměřovat na efektivitu kampaní a návratnosti. Většina rozpočtu byla použita do výkonu a místo brandových aktivit jsme začali dělat SEO.  Klasifikační analýza klíčových slov byla již k dispozici, bylo tedy možné začít pracovat na on-page úpravách. V tomto případě jsme zvolili specifickou link-buildingovou strategii pro americký trh. Dále jsme spustili i reklamy na sociálních sítích, aby jsme rozšířili pole působnosti marketingu. 

3. rok spolupráce

Klientovi jsme zvýšili návratnost investice a doporučili rozšířit sortiment od našeho klienta RaceMe, protože cílová skupina byla velmi podobná. V reklamním účtu Google Ads jsme testovali novinky jako smart shopping kampaně, discovery kampaně, aby jsme hledali nové možnosti růstu pro klienta. V SEO jsme pokračovali v kontinuální práci link-buildingové strategie, aby byla zvýšena autorita a také síla eshopu.

Závěr

Klient je s námi dlouhodobě spokojený. Každým rokem zvyšujeme nejen obrat eshopu, ale i zisk celé spolupráce. S klientem nadále testujeme novinky v reklamních účtech. Řešíme společně, co dalšího chceme testovat a přicházíme s novými nápady, jak eshop dlouhodobě posouvat kupředu. 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Obsah článku
Avedeo logo dark
Chcete, aby byl váš projekt mezi případovkami?

Kontaktujte nás a my pro vás připravíme nabídku na míru.