Sklik – reklama na Seznamu

Pojem “Sklik” je reklamní systém, kde inzerent cílí reklamu na Seznamu a jeho partnerských webech. Je specifický v tom, že reklamy se dají cílit pouze na Českou republiku. Řadí se mezi další reklamní systémy, jako jsou Microsoft Ads (hlavně vyhledávač v USA), Yandex (ruský vyhledávač) nebo například v číně se jedná o Baidu.

Co vám PPC reklama v Skliku přinese?

V dnešní digitální době je stále obtížnější získat nové zákazníky a propagovat své služby či produkty. PPC reklama v Skliku vás však přiblíží k vašim cílů raketovou rychlostí. Ať už se bude jednat o zviditelnění brandu, získání nových zákazníků i návštěv na webu nebo propagaci internetového obchodu. 

  Výhody PPC reklamy v Skliku

  • spuštění je téměř okamžité
  • výsledky se mohou dostavit rychle
  • náklady a výnosy máte pod kontrolou
  • budete se zobrazovat na prvních pozicích Seznamu
  • můžete zasáhnout jasně definovanou cílovou skupinu

Nevýhody PPC reklamy v Skliku

  • za inzerci se platí

Co umíme?

Založení Sklik, Zboží.cz a Google Analytics

Vytvoříme pro vás účet v Skliku (reklamní systém), Google Analytics (analytický nástroj), Zboží.cz (pro propagaci zboží a služeb). Vše správně nastavíme a propojíme tak, aby tyto nástroje fungovaly na 100 %.

Audit stávajícího účtu

Založili jste si účet na Skliku již v minulosti a dokonce jste vyzkoušeli spustit nějaké kampaně? Nebo pro vás PPC kampaně již spravovala jiná agentura či freelancer? Provedeme celkový audit založených účtů, zjistíme veškeré nedostatky, nastavíme a doplníme vše, co bude potřeba.

Vytvoření reklamní strategie

Každá část online marketingu by měla mít svou vlastní strategii, která bude zapadat do konceptu celkového marketingového plánu vašeho podniku. Pro Sklik vám na základě všech dostupných informací a dat vytvoříme unikátní strategii stejně tak, jako to děláme pro Google reklamu, sociální sítě a další odvětví onlinu.

Tvorba reklamních kampaní

Samotná tvorba reklamních kampaní je část, na kterou se každý specialista těší ze všeho nejvíce. Máme zkušenosti s projekty z různorodých oborů podnikání. Nejčastěji pro své klienty tvoříme následující typy kampaní:

  • Ve vyhledávací síť

Kampaně ve vyhledávací síti jsou jednoduše řečeno textové reklamy, které se vám zobrazí na základě vyhledávacího dotazu, který zadáte na Seznamu.

  • Display kampaně 

Display kampaně jsou bannerové reklamy, které se zobrazují v obsahové síti.

  • Remarketing

Je výborný marketingový nástroj, díky kterému dokážete zpětně oslovovat zákazníky, kteří například navštívili váš e-shop, ale nedokončili objednávku.

  • Nákupy ve Zboží.cz

Jsou ideální nástroj pro zvýšení konverzí e-shopů. Kampaně na Zboží.cz pomohou s propagací vašich produktů a poskytnou podrobné informace vašim zákazníkům, ještě před tím, než kliknou na reklamu.

Optimalizace a pravidelná správa kampaní

Spuštění samotných kampaní je jen polovina úspěchu. Teprve ta správná a pravidelná optimalizace rozhodne o jejich úspěšnosti. Návratnost investic (ROI) je pro nás jeden z nejdůležitějších ukazatelů. Vždy se soustředíme na to, aby vám reklama přinesla ty nejlepší výsledky za co nejmenší náklady.

Analýza konkurence

Jestli chcete být opravdoví profesionálové ve svém oboru, měli byste o své konkurenci vědět téměř tolik informací, kolik víte o svém vlastním podnikání. Znát jejich silné a slabé stránky vám totiž pomůže ke tvorbě vaší konkurenční výhody, která by se měla stát opravdu silným prodejním argumentem.

Vyhodnocování a pravidelný reporting

Můžete si být jisti, že o průběhu a výsledcích všech kampaní budete pravidelně informováni. Každý měsíc pro vás vytvoříme podrobný report a pokud vám ten měsíční nebude vyhovovat, můžeme se domluvit třeba i na týdenním.

Proč byste měli reklamu v Skliku svěřit právě do našich rukou?

  • Máme široké spektrum klientů, kteří podnikají v různorodých odvětvích.
  • Pro naše klienty spravujeme kampaně od desítek tisíc až po statisícové rozpočty. 
  • Máme zkušenosti s B2B i B2C segmenty podnikání.
  • Vytvořili jsme již stovky úspěšných kampaní, ať už se jednalo o ty brandové nebo výkonnostní.
  • Nad každým projektem přemýšlíme komplexně a dlouhodobě. S námi získáte víc než jen správu PPC kampaní. Získáte podporu celého našeho týmu, ať už se jedná o SEO, UX nebo sociální sítě.
  • Vzdělávání a testování novinek jsou běžnou součástí naší práce. Pokud to má smysl právě u vašeho projektu, nebojíme se zkoušet a implementovat novinky z oboru.

Chci nezávazný návrh zdarma

    Volitelné
    *
    *

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

    Případové studie

    Podívejte se na naše případové studie a výsledky projektů, na kterých pracujeme.

    Tuto službu využívají

    glowup logo
    nutsman logo

    Specialisté

    Kateřina Rajdusová

    Project manager

    Filip Tabáček

    Head of PPC & Co-owner

    Ivana Osičková

    PPC specialist

    Lukáš Gvuzd

    PPC specialist