Obsah studie

VÝCHOZÍ POZICE

MeetMe23 je hotel s unikátní architekturou interiéru v centru Prahy, kousek od václavského náměstí. (www.meetme23.com)

  • Začátek spolupráce Červen 2017
  • Cílem bylo oživit dění na sociálních sítích (Facebook / Instagram)
  • Vytvořit strategii pro zvýšení povědomí o značce
  • Cílové publikum (Německo a zahraniční hosté)

JAK JSME DOPADLI

  • + 1371 nových fanoušků na Instagramu v prvním měsíci spolupráce
  • Zvýšení zaujetí na Instagramu o více než 100%
  • 79 738 celkový zásah unikátních uživatelů převážně z Německa
  • 108 239 počet zobrazení
  • 230% nárust v počtu „to se mi líbí“ stránky na Facebooku
  • 49% nárust v projevených zájmech o příspěvky na Facebooku
Porovnání v počtu fanoušků na Instagramu se začátkem spolupráce
Porovnání metrik oproti začátku spolupráce
Nárust fanoušků na Instagramu v prvním měsíci spolupráce
Zvýšení míry zaujetí u příspěvků na Instagramu (engagement rate)

UKÁZKA PŘÍSPĚVKŮ NA FACEBOOKU

UKÁZKA VIDEO PŘÍSPĚVKŮ

UKÁZKA PŘÍSPĚVKŮ NA INSTAGRAMU

JAK JSME POSTUPOVALI

  • Pochopení aktuální situace a nastavení hlavních cílů. Přespali jsme v hotelu tak abychom mohli nasát atmosféru a zachytit všechny detaily, výhody, zajímavosti o které bychom se mohli opřít v obsahových kampaních.
  • Tvorba obsahové a komunikační strategie. Vytvořili jsme koncepci příspěvků (VPV model), nastavili obsahovou strategii, publikační plán, rozdělili cílové skupiny a nastavili jasný styl komunikace na sociálních sítích.
  • Tvorba obsahu a produkce. Pracujeme jak s vlastním obsahem (fotky,videa), tak také s obsahem klienta a obsahem hostů hotelu (blogeři, instagram apod..)
  • Propagace a cílení. Příspěvky jsme vždy finančně zasponzorovali a cílili na ruzné typy publik, dle rozsegmentovaných cílových skupin.
  • Měření a vyhodnocování. Veškerou činnost pravidelně měříme, vyhodnocujeme stanovené cíle (KPI) a reportujeme klientovi.
 

JAK PROBÍHÁ KOMUNIKACE A REPORTOVÁNÍ

Správně nastavená komunikace je dle nás základní aspekt dobře fungující spolupráce.

Pravidelně zasíláme velký souhrnný report s komentářem na konci každého měsíce. V průběhu spolupráce a také v rámci měsíčního reportu se potkáváme osobně, kdy také společně plánujeme další aktivity a získáváme oboustranné podněty a nápady.

V rámci komunikace se snažíme být v pozici partnera, lépe řečeno externí součásti firmy zastupující částečně marketingové oddělení, než-li jako klasický dodavatel služeb. Věříme, že jedna z velkých přidaných hodnot spolupráce s dobrým marketingovým týmem je právě odlišný pohled na věc, možnost zpětné vazby a nový vítr do plachet.

Ukázka vzorového (fiktivního) příkladu souhrnného reportu, který vypracováváme na konci každého měsíce pro všechny naše klienty.

Ukázka (vzorového) interaktivního “live” přehledu, který pro naše klienty (zejména e-shopy) připravujeme v GDS.