SEO analýza webu

Větší návštěvnost | Noví zákazníci | Vyšší výnosnost 

Co je to SEO analýza

SEO analýza je klíčová součást optimalizace pro vyhledávače. Je jedním z nejefektivnějších marketingových nástrojů. 

Hlavním úkolem optimalizace je zvýšení počtu návštěvníků vašeho webu, tak aby se o vás dozvěděl každý potencionální zákazník.

Můžete nabízet skvělé věci, ale pokud je nikdo neuvidí, tak je neprodáte. SEO analýza vám pomůže nalézt silné a slabé stránky vašeho webu, podívá se, jak jsou na tom vaši konkurenti a kdo z vás si vede lépe. Také se dozvíte, jaké příležitosti a hrozby na vás čekají a jak byste jim mohli předejít a využít je ve váš prospěch.

Díky SEO analýze webu můžete zjistit, jaké jsou vaše nedostatky, co děláte špatně a jak to napravit. Vše je možné získat z výsledků tří analýz, mezi které patří:

Více se o každé z nich dočtete v článku níže.
Podařilo se nám umístit se na první pozici ve vyhledávači Googlu na klíčové slovo “forex trading”. Jedná se o jednu z konkurenčních tématik s vysokou cenou za proklik.

Komu může SEO analýza pomoci?

Podnikatelům při zakládání nového webu

Spouštíte nový web a chcete, aby přinášel hned od začátku výsledky.

Majitelům webů, kteří chtějí oživit svůj web

Pokud chcete oživit svůj starý web, je to správná chvíle pro SEO analýzu, která vám pomůže k získání lepších výsledků.

Všem, kteří mají již běžící web, ale nesplňuje cíle

Nejste spokojeni s výsledky vašeho webu a myslíte si, že má větší potenciál na úspěch.

Zájemcům o marketing

Zajímáte se o to, jak funguje SEO analýza, chcete vědět, jak by měl vypadat úspěšný web a chtěli byste se dozvědět více o tom, jak přemýšlejí uživatelé.

Jak vám tedy může SEO analýza pomoci?

1

Pomůže vám přivést nové zákazníky, zvýšit viditelnost a návštěvnost – dlouhhodobě.

2

Sníží se míra odchodu ze stránek, tzv. bounce rate, což je z hlediska SEO velmi důležitá metrika.

3

Zvýší se výnosnost vaší firmy a zmenší se náklady na zákaznickou podporu.

Kdy je dobré SEO analýzu udělat?

A: Analýzu je dobré vypracovat vždy, když se nedaří zvyšovat návštěvnost uživatelů na webu. 

B: Nacházejí se na webu technický problém, které potřebujete vyřešit, ale nechcete přijít o současnou návštěvnost.

C: Na webu již pracuje SEO specialista nebo agentura, ale máte pocit, že se nic neděje nebo výsledky stagnují.

D: Chcete jen další úhel pohledu jak by k vašemu webu přistupoval někdo jiný v rámci SEO.

E: Chcete-li svému webu nahodit „nový kabátek“, tedy renovovat ho, je to dobrá chvíle podívat se na vaše SEO.

Lze ji provést u rozběhnutého webu, kde bude SEO pracnější než u nového (zde je vše mnohem jednodušší a levnější). Ale vždy se vyplatí do ní investovat, pokud chcete získat lepší výsledky.

avedeo white

Jak jsme prostřednictvím SEO kampaně získali první pozice na vysoce konkurenční slova pro finanční portál.

Z čeho se skládá SEO analýza

SEO analýza zahrnuje podrobný rozbor on-page faktorů, off-page faktorů, klíčových slov, konkurenci. Dále existuje také SEO audit, který většinou obsahuje pouze on-page a off-page faktory.

1

Analýza klíčových slov

Nejdůležitějším dokumentem je analýza klíčových slov, která tvoří základ pro optimalizaci webu. Díky této analýze získáte mnoho užitečných informací, které vám mohou pomoci. Bez ní by to opravdu nešlo, mohlo by tak dojít k tomu, že by SEO nebylo efektivní a strategie by nemusela fungovat.

Zkuste si zde roli zákazníka, který hledá nějakou službu nebo produkt ve vyhledávači. Web, který má dobře vypracovanou optimalizaci na klíčová slova, se objeví mezi prvními. Přesně tam, kde chcete být i vy. Konkurence je zde opravdu velká, a tak není jednoduché dostat se na první pozice ve výsledcích. K tomu je potřeba kvalitní analýza klíčových slov.

Proč jsou klíčová slova tak důležitá?

Jsou základním stavebním kamenem pro:

  • Tvorbu struktury webových stránek
  • Obsahový marketing
  • PPC kampaně
  • Nalezení SEO příležitostí
  • Porovnání konkurence (rozbor úspěšných, konkurenčních webů, tipy na firmy ze zahraničí, které by mohly sloužit jako inspirace.)

Údajů získáte mnoho, většinou z Google nebo Seznamu. Od hledanosti vašich stránek po transakce, pozice, zobrazení, míru opuštění nebo návštěvnosti.

2

On-page analýza

V této analýze je nejdůležitější nasbírat co nejvíce dat, díky kterým se dá vyhodnotit situace vašeho webu.

Sběr dat vám pomůže k odhalení chyb, které brání vyhledávačům indexovat vaše stránky. Ukáže vám, kde byste se mohli zlepšit, ať už v obsahu (je třeba, aby byl obsah kvalitní) nebo jiných částech vašeho webu. A opraví chyby, které se zde nachází, aby byl web hodnotný. Pokud nebudete něčemu rozumět, vše vám vysvětlíme – proč je důležité některé věci změnit a jak vám to může pomoci.

3

Off-page analýza

Off-page analýza je kompletní rozbor odkazového portfolia. Pomáhá s nárůstem návštěvnosti vašeho webu.

Tato analýza posbírá data do dokumentů (odkazující domény, unikátní odkazy, odkazové příležitosti aj.), které vám ukážou, jak na tom váš web je. Podle nich pak můžeme pracovat na vylepšování stránek.

Kolik stojí SEO analýza webu?

Cena SEO analýzy se odvíjí od velikosti webu může to být od 6 000 Kč až do 30.000 Kč. Záleží právě na více faktorech, které cenu ovlivňují. Pro konkrétní nabídku se nám ozvěte a připravíme pro vás návrh na míru.

Chci nezávazný návrh zdarma

Připravíme pro vás návrh SEO analýzy webu na míru. Zanechte nám na sebe kontakt a začněte přivádět více návštěvníku na váš web.

    Volitelné

    *

    *

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

    Jak probíhá spolupráce

    Neméně důležitá je vaše prezentace na Facebooku. Nevíte si rady s tím, jaké příspěvky vytvořit a publikovat?
    Jak zaujmout a udržet si pozornost svých fanoušků? Jak s nimi komunikovat? I v této oblasti vám pomůžeme a vaše sítě opět rozproudíme.

    1

    Zanalyzujeme
    klíčová slova

    Analýza klíčových slov je jako mapa za úspěšnou SEO kampaní. Je to základ, od kterého se vše odvíjí.

    2

    Vytvoříme
    strategii

    Na základě otázek, pochopení vašeho podnikání a klasifikační analýzy klíčových slov připravíme efektivní strategii.

    3

    Optimalizujeme web
    a on-page faktory

    Nastavíme a zoptimalizujeme web tak, aby vás měl rád jak vyhledávač, tak i uživatelé, kteří vás v něm najdou.

    4

    Tvoříme obsah

    SEO je častokrát úzce spjaté s obsahovým marketingem a tvorbou kvalitního obsahu. Tvoříme kvalitní obsah, který vám přináší zákazníky a čtenářům hodnotu navíc.

    5

    Sofistikovaný linkbuilding

    Tvoříme relevantní odkazy, citace a zmínky o vaší firmě tam kde dávají smysl. Postupujeme na základě zkušeností a pokročilých metod linkbuildingu.

    6

    Měříme a reportujeme

    Ano, i SEO se dá změřit. Měříme veškeré aktivity, které v rámci SEO kampaně provedeme. Vyhodnocujeme hlavní klíčové metriky, posuny pozic, návštěvnost a plnění cílů.

    Případové studie

    StormIT

    Jak jsme díky SEO pomohli klientovi StormIT zvýšit návštěvnost o více než 2200 % a získat platící zákazníky.

    Big Bang Injection

    Jak jsme uspěli s klientem Big Bang injection na americkém trhu a meziročně vyrostli o více než 200%?

    Pure rituals

    Jak jsme s novou značkou Pure rituals prodali v prvním roce 10000 vitamínů.

    Specialisté

    rajdusova

    Kateřina Rajdusová

    Project manager

    dkovalcik

    Daniel Kovalčík

    Head of SEO & Co-owner

    zemkova

    Barbora Zemková

    SEO specialist & link builder

    ondrejka

    Martin Ondrejka

    SEO specialist & link builder

    Tuto službu využívají

    nutsman logo
    digifit logo
    meetme
    raceme logo
    doveztodal
    parkview logo

    Nacenění našich služeb

    Aby se nestalo, že nám papírování a komunikace zabere více času než samotná práce, nezabýváme se řešením nárazových drobných úkolů. Preferujeme spíše dlouhodobé spolupráce, případně jednorázové komplexní činnosti, které mohou naše klienty opravdu posunout. Proto nacenění našich služeb začíná na 6 000 Kč (vyjma konzultací). Pro konkrétní návrh s přesným naceněním nás kontaktujte.