Textová reklama
Když něco Googlíte nebo hledáte na Seznamu
Textová reklama je nejkonverznějším typem reklamy
Textová reklama se může zdát jako jeden z nejméně atraktivních prvků online reklamy. Zdání však klame a textové inzeráty jsou mnohdy ty nejkonverznější reklamy ve vašem Google Ads nebo Sklik účtu.
Správné nastavení a poutavé reklamní texty vytvořeny na základě analýzy klíčových slov vám přinesou výsledky poměrně jednoduše a rychle.
Jak taková textová reklama vypadá a funguje?
Už z názvu vyplývá, že tyto reklamy se zobrazují bez grafických prvků. Skládají se pouze z nadpisů, popisků a viditelných URL adres. Reklamy je možné rozšířit o popisky, odkazy na další podstránky, telefonní číslo a další zajímavé možnosti.
Takovéto reklamy se zobrazují nejen na stránkách s výsledky vyhledávání Google a Seznam, ale také na jejich partnerských webech a v obsahové síti. Reklamy se zobrazují na prvních 4 místech ve vyhledávání a 3 místech na spodních části vyhledávače.
Textová reklama na Google
Textová reklama na Seznamu
Proč si nechat vytvořit textové reklamy od PPC specialisty/agentury?
Ačkoliv se problematika textových reklam může zdát poměrně jednoduchá, není tomu tak. Proto abyste byli ve vyhledávací síti úspěšní, je nutné znát všechna důležitá pravidla v nastavení reklamy a v neposlední řadě se o reklamu průběžně starat a optimalizovat ji.
Jak postupuje PPCčkář při tvorbě textové reklamy?
1
nastuduje si daný projekt/obor podnikání klienta
2
zanalyzuje přímou konkurenci klienta (jaké reklamy tvoří, jaká používají klíčová slova apod.)
3
vytvoří analýzu klíčových slov vhodných pro použití do reklam
4
navrhne strukturu kampaní ve vyhledávání
5
napíše reklamní texty na základě klíčových slov
6
vytvoří samotné reklamní kampaně
7
pravidelně kontroluje a optimalizuje
Chci nezávazný návrh na textovou reklamu zdarma
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Případové studie
StormIT: 20x vyšší návštěvnost díky SEO
Big Bang Injection
Prodaných 10 000 produktů v prvním roce
Specialisté
Diana Kolovratníková
Project manager
Filip Tabáček
Head of PPC & CEO
Lukáš Gvuzd
PPC specialist
Tuto službu využívají
Nacenění našich služeb
Aby se nestalo, že nám papírování a komunikace zabere více času než samotná práce, nezabýváme se řešením nárazových drobných úkolů. Preferujeme spíše dlouhodobé spolupráce, případně jednorázové komplexní činnosti, které mohou naše klienty opravdu posunout. Proto nacenění našich služeb začíná na 8 000 Kč (vyjma konzultací). Pro konkrétní návrh s přesným naceněním nás kontaktujte.