Textová reklama se může zdát jako jeden z nejméně atraktivních prvků online reklamy. Zdání však klame a textové inzeráty jsou mnohdy ty nejkonverznější reklamy ve vašem Google Ads nebo Sklik účtu.

Správné nastavení a poutavé reklamní texty vytvořeny na základě analýzy klíčových slov vám přinesou výsledky poměrně jednoduše a rychle.

Jak taková textová reklama vypadá a funguje?

Už z názvu vyplývá, že tyto reklamy se zobrazují bez grafických prvků. Skládají se pouze z nadpisů, popisků a viditelných URL adres.  Reklamy jsou možné rozšířit o popisky, odkazy na další podstránky, telefonní číslo a další zajímavé možnosti.

Takovéto reklamy se zobrazují nejen na stránkách s výsledky vyhledávání Google a Seznam, ale také na jejich partnerských webech a v obsahové síti. Reklamy se zobrazují na prvních 4 místech ve vyhledávání a 3 místech na spodních části vyhledávače.

Textová reklama na Google

Textová reklama na Seznamu

Proč si nechat vytvořit textové reklamy od
PPC specialisty/agentury?

Ačkoliv se problematika textových reklam může zdát poměrně jednoduchá, není tomu tak. Proto abyste byli ve vyhledávací síti úspěšní, je nutné znát všechny důležitá pravidla v nastavení reklamy a v neposlední řadě se o reklamu průběžně starat a optimalizovat ji.

Jak postupuje PPCčkář při tvorbě textové reklamy?

  • nastuduje si daný projekt/obor podnikání klienta
  • zanalyzuje přímou konkurenci klienta (jaké reklamy tvoří, jaká používají klíčová slova apod.)
  • vytvoří analýzu klíčových slov vhodných pro použití do reklam
  • navrhne strukturu kampaní ve vyhledávání
  • napíše reklamní texty na základě klíčových slov
  • vytvoří samotné reklamní kampaně 
  • pravidelně kontroluje a optimalizuje

 

Chci nezávazný návrh zdarma

    Volitelné
    *
    *

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

    Případové studie

    Podívejte se na naše případové studie a výsledky projektů na kterých pracujeme.

    Tuto službu využívají

    glowup logo
    raceme logo
    nutsman logo

    Specialisté

    Kateřina Rajdusová

    Project manager

    Filip Tabáček

    Head of PPC & Co-owner

    Ivana Osičková

    PPC specialist

    Lukáš Gvuzd

    PPC specialist