Textová reklama
PPC
Textová reklama se může zdát jako jeden z nejméně atraktivních prvků online reklamy. Zdání však klame a textové inzeráty jsou mnohdy ty nejkonverznější reklamy ve vašem Google Ads nebo Sklik účtu.
Správné nastavení a poutavé reklamní texty vytvořeny na základě analýzy klíčových slov vám přinesou výsledky poměrně jednoduše a rychle.

Jak taková textová reklama vypadá a funguje?
Už z názvu vyplývá, že tyto reklamy se zobrazují bez grafických prvků. Skládají se pouze z nadpisů, popisků a viditelných URL adres. Reklamy je možné rozšířit o popisky, odkazy na další podstránky, telefonní číslo a další zajímavé možnosti.
Takovéto reklamy se zobrazují nejen na stránkách s výsledky vyhledávání Google a Seznam, ale také na jejich partnerských webech a v obsahové síti. Reklamy se zobrazují na prvních 4 místech ve vyhledávání a 3 místech na spodních části vyhledávače.

Textová reklama na Google

Textová reklama na Seznamu
Proč si nechat vytvořit textové reklamy od PPC specialisty/agentury?
Ačkoliv se problematika textových reklam může zdát poměrně jednoduchá, není tomu tak. Proto abyste byli ve vyhledávací síti úspěšní, je nutné znát všechna důležitá pravidla v nastavení reklamy a v neposlední řadě se o reklamu průběžně starat a optimalizovat ji.
Jak postupuje PPCčkář při tvorbě textové reklamy?
1
nastuduje si daný projekt/obor podnikání klienta
2
zanalyzuje přímou konkurenci klienta (jaké reklamy tvoří, jaká používají klíčová slova apod.)
3
vytvoří analýzu klíčových slov vhodných pro použití do reklam
4
navrhne strukturu kampaní ve vyhledávání
5
napíše reklamní texty na základě klíčových slov
6
vytvoří samotné reklamní kampaně
7
pravidelně kontroluje a optimalizuje
Případové studie
Leo Express
MeetMe23
Forex Zone
Specialisté

Kateřina Rajdusová
Project manager

Filip Tabáček
Head of PPC & Co-owner

Ivana Osičková
PPC specialist

Lukáš Gvuzd
PPC specialist
Tuto službu využívají





