VÝCHOZÍ POZICE

Sladké Mámení je osobní brand podnikatelky Vandy Pálkové, která v České republice vytváří jedinečnou komunitu cukrarskyklub.cz a také na místní trh ze zahraničí přináší originální zdobící techniky dortů.

# Začátek spolupráce červen 2019

# Cílem bylo stažení e-booku – návod na květinkové zdobení

# Následný prodej kurzu zdobení skrze e-mailingovou strategii

# Cílové publikum ženy se zájmem o pečení

VÝSLEDEK SPOLUPRÁCE

  • Rapidní nárůst kontaktů v databázi messengeru
  • Cena za kontakt 4,13 Kč
  • Cena za stáhnutí e-booku 8,32 Kč
  • Následný prodej kurzů získaným kontaktům skrze hromadné zprávy v messengeru

JAK JSME POSTUPOVALI

Pochopení počáteční situace a nastavení cílů. S klientkou jsme detailně konzultovali její aktuální situaci a vytvořili strategii propagace e-booku a vytvoření funnelu k následnému prodeji kurzu zdobení.

Tvorba komunikační strategie. Vytvořili jsme koncepci příspěvků propagujících e-book propojených s messenger zprávami.

Propagace a cílení. Příspěvky jsme propagovali na jasně daná “zájmová” a “podobná” publika. Po interakci s tímto příspěvkem jsou uživatelé přesměrování do aktivní konverzace s messenger botem.

Automatizace zpráv na míru. Vytvořili jsme automatizovanou konverzaci na míru, která byla přizpůsobená přesně tomu, na jakou reklamu lidé reagují.

Navázání vztahu s publikem. Potenciál osobního styl kontaktu byl podpořený komunikací jménem klienta pro navození větší autenticity.

JAK PROBÍHÁ KOMUNIKACE A REPORTOVÁNÍ

Správně nastavená komunikace je dle nás základní aspekt dobře fungující spolupráce.

K tomuto projektu dostal klient projektového manažera, který mimo to, že je stále k dispozici, také pravidelně zasílá souhrn a informace o tom, jak probíhá naše práce a jaké jsou aktuální výsledky. Pravidelně také zasíláme velký souhrnný report s komentářem na konci každého měsíce. V rámci reportování společně komunikujeme na osobní bází / online a získáváme oboustranné podněty a nápady.

V komunikaci se snažíme být v pozici partnera, lépe řečeno externí součásti firmy zastupující částečně marketingové oddělení, než-li jako klasický dodavatel služeb. Věříme, že jedna z velkých přidaných hodnot spolupráce s dobrým marketingovým týmem je právě odlišný pohled na věc, možnost zpětné vazby a nový vítr do plachet.

Ukázka vzorového (fiktivního) příkladu souhrnného reportu, který vypracováváme na konci každého měsíce pro všechny naše klienty.

Ukázka (vzorového) interaktivního “live” přehledu, který pro naše klienty (zejména e-shopy) připravujeme v GDS.