VÝCHOZÍ POZICE

MeetMe23 je hotel s unikátní architekturou interiéru v centru Prahy, kousek od václavského náměstí. (www.meetme23.com)

  • Začátek spolupráce Červen 2017
  • Cílem bylo oživit dění na sociálních sítích (Facebook / Instagram)
  • Vytvořit strategii pro zvýšení povědomí o značce
  • Cílové publikum (Německo a zahraniční hosté)

JAK JSME DOPADLI

  • + 1371 nových fanoušků na Instagramu v prvním měsíci spolupráce
  • Zvýšení zaujetí na Instagramu o více než 100%
  • 79 738 celkový zásah unikátních uživatelů převážně z Německa
  • 108 239 počet zobrazení
  • 230% nárust v počtu "to se mi líbí" stránky na Facebooku
  • 49% nárust v projevených zájmech o příspěvky na Facebooku

Porovnání v počtu fanoušků na Instagramu se začátkem spolupráce

Nárust fanoušků na Instagramu v prvním měsíci spolupráce

Zvýšení míry zaujetí u příspěvků na Instagramu (engagement rate)

Porovnání metrik oproti začátku spolupráce

UKÁZKA PŘÍSPĚVKŮ NA FACEBOOKU

UKÁZKA VIDEO PŘÍSPĚVKŮ

UKÁZKA PŘÍSPĚVKŮ NA INSTAGRAMU

JAK JSME POSTUPOVALI

  • Pochopení aktuální situace a nastavení hlavních cílů. Přespali jsme v hotelu tak abychom mohli nasát atmosféru a zachytit všechny detaily, výhody, zajímavosti o které bychom se mohli opřít v obsahových kampaních.
  • Tvorba obsahové a komunikační strategie. Vytvořili jsme koncepci příspěvků (VPV model), nastavili obsahovou strategii, publikační plán, rozdělili cílové skupiny a nastavili jasný styl komunikace na sociálních sítích.
  • Tvorba obsahu a produkce. Pracujeme jak s vlastním obsahem (fotky,videa), tak také s obsahem klienta a obsahem hostů hotelu (blogeři, instagram apod..)
  • Propagace a cílení. Příspěvky jsme vždy finančně zasponzorovali a cílili na ruzné typy publik, dle rozsegmentovaných cílových skupin.
  • Měření a vyhodnocování. Veškerou činnost pravidelně měříme, vyhodnocujeme stanovené cíle (KPI) a reportujeme klientovi.

Klientovi veškerou odvedenou práci a výsledky práce pravidelně předáváme formout reportu.

NAPSALI O NÁS

Instagramový profil jsme následně napojili na náš vlastní vyvinutý software za účelem cílení našeho obsahu organicky mezi hlavní audienci (zahraniční cestovatelé, zahraniční stránky o Praze, fanoušci konkurenčních hotelů apod..). Naše řešení také prezentujeme extra pod značkou www.instaman.cz a využíváme jej pro naše klienty.

Napsali o nás a zmínili nás a naše řešení na serveru podnikatel.cz. Článek si můžete přečíst – zde.