VÝCHOZÍ POZICE

Projekt Maxidodavky vedený společností Virtual Market, s.r.o. se zaměřuje na pronájem dodávek v Brně a jeho blízkém okolí.

  • Začátek spolupráce Září 2017
  • Klient stagnoval v rámci organických neplacených výsledků Googlu pro hlavní klíčové slova. Placené vyhledávání mělo v tomto oboru poměrně vysoké ceny za kliknutí, z tohoto hlediska se také vyplatila investice do SEO kampaňe formou úspory za celkovou návštěvnost.
  • Cílem bylo přijít s řešením jak se dostat na vyšší pozice pomocí SEO vrámci lokálních výsledků vyhledávání pro danou lokalitu (Brno).

JAK JSME DOPADLI

Porovnání pozic ve vyhledávači Google oproti počátku spolupráce.

  • Obsazení horních pozic vyhledávání pro všechny hlavní lokální klíčové slova spolu s výsledky v mapách.
  • Během 3 měsíců se nám povedlo s naší “mikro site” předběhnout v organických výsledcích vyhledávání hlavní web. (Web stagnoval několik let na pozicích)
  • Kompletní dominance první stránky výsledku vyhledávání Googlu. Placená pozice skrze PPC - AdWords kampaně, 1. organická pozice pro mikro-site, 4. organická pozice pro původní web a 1. pozice v mapách (lokální map-pack). Viz. foto níže.

JAK JSME POSTUPOVALI

Nejrpve jsme dostali přístupy pro stávající webovou stránku. Web jsme zanalyzovali a navrhli určité změny v rámci on-page SEO optimaliazce. Zjistili jsme následující:

  • Na webu byly prováděny takzvané “blackhat SEO” techniky porušující pravidla Googlu (Google webmaster guidelines)
  • Na webu bylo tisíce odkazů z různých podivných zdrojů
  • Web stagnoval jak v lokálním vyhledávání tak také v Google mapách.

Navrhli jsme nepokračovat v link-buildingových aktivitách na aktuálním webu a pokračovat tvorbou nového webu (mikro site). S tímto novým webem následně umístit dané pozice a těžit tak z umístění dvou webu v organických výsledcích vyhledávání (vyšší celkové CTR).

 

Postup byl následující:

 

  • Lokální analýza klíčových slov
  • Vytvořili jsme “lead generationmikro site na nové čisté doméně.
  • Tvorba struktůry a obsahu webu dle analýzy klíčových slov
  • Copywriting – sepsání obsahu na základě analýzy klíčových slov
  • “On-page” optimalizace webu (technické SEO)
  • Optimalizace GMB (Google My Business – Google Moje Firma)
  • Spuštění link-buildingových aktivit za účelem umístění se v rámci lokálních výsledků vyhledávání, tedy i v mapách (tvorba zpětných odkazů, citací, zmínek a recenzí)
  • Pravidelné vyhodnocování veškerých aktivit, měření a reporting.

Ukázka nové “mikrosite” na čisté doméně, kterou jsme pro klienta vytvořili.