VÝCHOZÍ POZICE

GGPC je e-shop s elektronikou zaměřený na repasované notebooky, tablety, pc sestavy a aktuálně i mobilní telefony. (www.ggpc.cz)

  • Začátek spolupráce Červenec 2017
  • Jednalo se o zaběhnutý projekt, přebírali jsme kampaně po jiné agentuře
  • S našim příchodem zrovna nasadili také komplet nový e-shop, přechod z krabicového řešení. Asistovali jsme externí agentuře na vývoj webu.
  • Cílem bylo zoptimalizovat a dotvořit kampaně, nastavit koncepci kampaní a začít se SEO.

JAK JSME DOPADLI

Druhý a třetí sloupec zobrazuje změnu v procentech oproti začátku spolupráce v Červenci 2017.

  • Snížení PNO (Podílu Nákladovosti Objednávky) o +24,98%
  • Snížení ceny za akvizici jedné objednávky o +33,9%?
  • Zvýšení konverzního poměru o +87,4%
  • Zvýšení návštěvnosti z organického vyhledávání (SEO) o +142,89%

V rámci SEO se nám povédlo umístit se na vrchní pozice na hlavní klíčové slova:

  • "repasované notebooky" - 4. pozice
  • "herní notebook" - 4. pozice
  • "použité noteboky" - 5. pozice
  • "levné notebooky" - 6. pozice

Šlo poměrně o komplikovaný přechod na nový e-shop. V prvním měsíci spolupráce byla výkonnost o dost nižší než v měsících předtím. Toto nám trochu maskuje data v rámci tržeb a objednávek. Také se značně zvýšovala investice do jednotlivých marketingových kanálů a dařilo se nám kampaně škálovat.

Ukázka pravidelného měsíčního reportu pozic z organických výsledků vyhledávání

JAK JSME POSTUPOVALI

Když jsme přebírali kampaně po jiné agentuře, byli jsme v situaci, kdy celý e-shop přecházel na nové e-shopové řešení. V rámci naší práce bylo tedy úkolem nejenom převzít kampaně, ale připravit e-shop z marketingového hlediska pro nové kampaně a následně tuto přípravu exekuovat. Veškerý postup se pravidelně reportoval.

V rámci přípravy jsme realizovali

 

  • Komplexní klasifikační analýzu klíčových slov
  • Strukturalizace kampaní pro placené vyhledávání
  • Návrh struktury celkového e-shopu (kategorie a vstupní stránky)

Dále jsme pokračovali ve spuštění a následné optimalizaci kampaní:

 

  • Akviziční kampaně vrámci placeného vyhledávání (AdWords/Sklik)
  • Zbožové srovnávače (Heureka, Zboží)
  • Akviziční kampaně v Google nákupech
  • Akviziční kampaně na sociálních sítích (Facebook / Instagram)
  • Obsahová strategie na sociálních sítích (Facebook / Instagram)
  • SEO kampaň (link building / PR)
  • Základní analytika, sledování chování uživatelů a návrhy zlepšení UX (Hotjar, Yandex tools, Google Analytics)
  • Práce se sezónností a akcemi dle období (Vánoce, školní rok..)

Náhled “pavouka” z návrhu struktůry všech kategorií celého e-shopu pro správné nastavení vstupních stránek pro budoucí kampaň ve vyhledávání. (SEO / AdWords / Sklik)

UKÁZKA NĚKOLIKA KREATIV

Pro klienta jsme také tvořili reklamní banery a tiskové materiály.

Klientovi veškerou odvedenou práci a výsledky práce pravidelně předáváme formout reportu.