VÝCHOZÍ POZICE

Deltimo je nová značka módních doplňků. Stěžějním produktem jsou náramky se symboly. Cílová skupina jsou především mladí lidé 13-18 let. Obchodní marže >70%.

Na projektu již nepracujeme z důvodu převodu e-shopu pod jiného majitele. Aktuálně je e-shop neaktivní a více než půl roku neměl zaplacenou doménu. Téměř veškeré výsledky zhlediska SEO, které jsme dosáhli v roce 2016/17 jsou ztraceny na základě deindexace z vyhledávačů.
  • Začátek spolupráce Září 2016
  • Spolupráce s externí agenturou při tvorbě webu
  • Jednalo se o nový projekt s nulovou návštěvností
  • Cílem bylo vytvořit online marketingovou strategii, brandovou strategii spolu s exekucí všech kampaní napříč internetovými kanály.

JAK JSME DOPADLI

Konkrétní čísla publikujeme se souhlasem majitele e-shopu.

  • Ziskali jsme 1 472 objednávek v jednom měsíci
  • Průměrné PNO podíl nákladovosti na akvizici jedné obkednávky - 21%
  • Návratnost investice do reklamy (ROI) - 333%
  • > 200 000 zhlédnutí videí na Youtube
  • 14 132 sledujících na Instagramu
  • > 2 000 sdílení hashtagu #deltimo na Instagramu

V rámci SEO kampaně se nám povedlo dosáhnout 1. pozice na hlavní obecné klíčové slova ve vyhledávači Google pro celou českou republiku.

  • "náramky" - 1. pozice
  • "buddha náramky" - 1. pozice
  • "náramky na ruku" - 1. pozice

Povedlo se nám pozičně překonat konkurenční weby jako Pandora, Heuréka, Wayfarer, Alza a také e-shop Vivantis.

Ukázka výsledku vyhledávání Googlu na klíčové slovo “náramky“, kde se nám povedlo umístit 1.pozici nad e-shopem Pandora. Vyhledáváno skrze anonymní okno pro co nejobjektivnější výsledky (personalizace vyhledávání).

204 017 zhlédnutí videa v rámci influencer kampaně s youtubery. (spolupráce s TVTwixx – video)

Spolupráci jsme zahájili také s několika dalšími blogery a youtubery.

Na Instagramu se nám povedlo vybudovat základnu více než 14 000 sledujících.

Hashtag #deltimo a další ve spojení se značkou byly na Instagramu použity více než 2 000x.

JAK JSME POSTUPOVALI

Ihned po návrhu strategie jsme sestavili kampaně na sociálních sítích (Facebook, Instagram). Na sociálních sítích jsme strategii rozdělili na tři pilíře:

  • Akviziční kampaně (prodejní příspěvky, bannerová reklama, video)
  • Re-marketingové kampaně (bannerová reklama, video)
  • Influencer kampaně (Práce s Instagramery a Youtubery)

Pokračovali jsme kampaněmi ve vyhledávačích (google.cz, seznam.cz). Kampaň ve vyhledávačích se dělila do čtyřech fází:

 

  • Placené vyhledávání (klíčová slova, dle klasifikační analýzy klíčových slov)
  • Re-marketingové kampaně (obsahová síť – formou dynamického re-marketingu)
  • Google nákupy (reklama v Google nákupech)
  • SEO kampaň (organické vyhledávání – postarali jsme se o technickou optimalizaci webu s následnou link-buildingovou kampaní)

Vizualizace online marketingové strategie skrze “mind mapy”. Na základě strategie se udělal plán produkce kreativ pro jednotlivé kanály.

Před spuštěním jakékoliv kampaně ve vyhledávání jsme provedli komplexni klasifikační analýzu klíčových slov. (viz. obrázek). Na základě klasifikace slov jsme vytvořili struktůru webu, kategorií, ale také struktůru placených kampaní ve vyhledávání (Google AdWords + Sklik).

Ukázka klasifikační analýzy klíčových slov.

Vybrané klíčové slova jsme podporovali naší linkbuildingovou strategií. Veškerý linkbuilding a pozice jsme měřili, vyhodnocovali a následně reportovali klientovi.

Náhled z přehledu link-buildingových aktivit.

NAPSALI O NÁS

V rámci Instagramu jsme začali pracovat také s obsahem Instagramového profilu, instagramový profil jsme následně napojili na náš vlastní vyvinutý software za účelem cílení našeho obsahu organicky mezi hlavní audienci (móda, módní doplňky atd..). Naše řešení také prezentujeme extra pod značkou www.instaman.cz a využíváme jej pro naše klienty.

Napsali o nás a zmínili nás a naše řešení na serveru podnikatel.cz. Článek si můžete přečíst – zde.

Klientovi veškerou odvedenou práci a výsledky práce pravidelně předáváme formout reportu.