JAK VÁM POMŮŽEME

  • Více návštěvníků, neznamená více zákazníků. Úspěšnost PPC kampaní ovlivňuje mnoho faktorů a my se postaráme o to, aby vaše kampaně byly ziskové.
  • Ukážeme vám jak a za jakou částku přivádět potencionální zákazníky díky PPC kampaním a jak začít i s omezeným rozpočtem
  • Jsme tým kvalifikovaných PPC specialistů s 5+ lety zkušeností a držíme se nejnovějších trendů a postupů v PPC reklamě.
  • Zaměříme se na to co je důležité pro vaše podnikání
    Pečlivě zanalyzujeme vaši aktuálni situaci v podnikání, tržní prostředí, konkurenci, možné překážky a nastavíme strategii s co největší návratností investice tak abychom provázeli zákazníka celým nákupním cyklem a vedli ho k nákupu, nebo poptávce právě u vás.
  • Dostaneme vás na trh a přivedeme rychlé výsledky
    Kouzlo PPC kampaní je v jejich rychlosti. Při správně nastavené strategii se výsledky mohou objevit již během několika dní po spuštění kampaně.
  • Snažíme se být vašim partnerem, než-li klasickým dodavatelem služeb
    Jsme externí součástí vaší firmy zastupující/doplňující marketingové oddělení, než-li jako klasický dodavatel služeb. Věříme, že jedna z velkých přidaných hodnot spolupráce s dobrým marketingovým týmem je právě odlišný pohled na věc, možnost zpětné vazby a nový vítr do plachet.

ZVÝŠENÍ TRŽEB O 291,3% A SNÍŽENÍ PNO O 25,01% PO 4 MĚSÍCÍCH

Výsledek kampaně klienta po 4 měsících spolupráce, kdy se nám povedlo zvýšit celkové tržby e-shopu o 291,3% a snížit nákladovost kampaní o 25,01%. U PPC kampaní v rámci Google ads účtu se nám povedlo snížit PNO o 52%. Spolupráce stále probíhá. Případovou studii o tom jak jsme toho dosáhli si můžete přečíst zde.

Jsme váš dlouhodobý partner
Poskytneme vám externí marketingové oddělení a komplexně se o vás postaráme. 95% našich klientů s námi spolupracuje dlouhodobě.

Naše reference v rámci tvorby a správy PPC kampaní

a další…

NAŠE VÝSLEDKY PPC KAMPANÍ

45 POPTÁVEK Z PPC KAMPANÍ V PRVNÍM MĚSÍCI SPOLUPRÁCE

Jak jsme dělali PPC kampaň pro službu v oboru prodeje aut.

ZVÝŠENÍ TRŽEB O 291,3%

Jak jsme zvýšili tržby o 291,3% a snížili nákladovost o 25,01% po 4 měsících spolupráce s e-shopem Zdravybatoh.cz

JAK PROBÍHÁ SPOLUPRÁCE?

1

Zeptáme se vás

Zeptáme se vás tak abychom detailně pochopili vaše podnikání a pečlivě zanalyzujeme vaši aktuálni situaci, tržní prostředí, konkurenci, možné překážky.
2

Navrhneme strategii

Na základě úvodního setkání a vstupních informací, připravíme návrh efektivní strategie PPC reklamy na míru vašemu projektu z důrazem na co nejrychlejší návratnost investice.
3

Technická příprava

Před spuštěním kampaně vytvoříme reklamní účty (Sklik, Google ads a další..), zkontrolujeme technickou způsobilost webu, měření konverzí, měření chování uživatelů na webu, sběr publik a v případě e-shopu také XML feedy a produktové stránky.
4

Tvorba kampaně

Na základě analýzy klíčových slov vytvoříme logickou struktůru kampaní, propojíme odpovídající vstupní stránky, vytvoříme konverzní reklamní texty, nastavíme strategii nabídek a finanční limity. K předem stanovenému datu kampaň spuštíme.
5

Optimalizace a testování

S kampaněmi následně pracujeme a optimalizujeme je tak aby rostla jejich výkonnost a snižovala se nákladovost. Jednotlivé reklamy testujeme formou A/B testů a postupně kampaně i celkové výsledky škálujeme.
6

Měříme a reportujeme

Co se nedá měřit, nedá se řídit. Všechny metriky a klíčové ukazetel výkonnosti měříme a vyhodnocujeme, spolu se všemi aktivitami, které se na projektu provádí. Klientovi zasíláme pravidelný report.

JAK PROBÍHÁ KOMUNIKACE A REPORTOVÁNÍ?

Správně nastavená komunikace je dle nás základní aspekt dobře fungující spolupráce.

Klient má k dispozici našeho projektového manažera, který řeší vše potřebné, dohlíží na termíny a komunikuje veškeré dotazy a požadavky. 

Komunikace i způsob reportování se nastavuje individuálně. Standardně jednou týdně zasíláme průběžné shrnutí na čem se aktuálně pracuje. Dále zasíláme jednou měsíčně velký souhrnný report s komentářem. V rámci měsíčního reportu se v případě zájmu potkáváme osobně kde také společně plánujeme další aktivity a získáváme oboustranné podněty a nápady.

Klientovi také pro rychlý přehled toho co se děje připravujeme interaktivní přehled (dashboard) prostřednictvím Google Data Studia, který na jedné stránce ukazuje “live” data ze všech marketingových kanálů a hlavní klíčové metriky výkonnosti.

V rámci komunikace se snažíme být v pozici partnera, lépe řečeno externí součásti firmy zastupující částečně marketingové oddělení, než-li jako klasický dodavatel služeb. Věříme, že jedna z velkých přidaných hodnot spolupráce s dobrým marketingovým týmem je právě odlišný pohled na věc, možnost zpětné vazby a nový vítr do plachet.

Ukázka souhrnného reportu, který vypracováváme na konci každého měsíce. (Data jsou zamaskována pro účel tohoto náhledu)

Ukázka interaktivního “live” přehledu, který jsme pro klienta připravili v GDS (Data jsou zamaskována pro účel tohoto náhledu).

Google ads

Google nákupy

Seznam – Sklik

Zboží – Nákupy

Zbožové srovnávače

Reklama v obsahové síti

KONTAKTUJTE NÁS

Pobavme se nezávazně o tom co vás trápí a jak společně dostat vaše podnikání na novou úroveň.

NAPIŠTE NÁM
Odpovíme nejpozději do zítřka.

CO SE OD NÁS DOZVÍTE?

  • Zjistíme zda-li jsme schopni vám smysluplně pomoct a odhalíme bariéry, které by mohly nastat.
  • Nezávazně navrhneme konkrétní kroky a nápady.
  • Dozvíte se co konkrétně by tyto navrhované kroky mohly znamenat pro vaše podnikání.
  • Nezávazně zkontrolujeme váš web, vaše aktuální kampaně a navrhneme možnosti zlepšení.
  • Nezávazně zjistíme co dělá vaše konkurence a navrhneme vám jak být před nimi o krok napřed.
  • V případě zájmu se dozvíte kolik by navrhovaný postup stál. Naše ceny jsou individuální dle projektu a rozsahu práce.