AUDIT PPC KAMPANÍ

  • Nejste si jisti, jestli máte správně nastavené kampaně?
  • Máte vytěžené kampaně na maximum a nedaří se vám růst?
  • Hledáte jiný strategický úhel pohledu v kampaních?

CO JE TO PPC AUDIT?

Audit slouží k tomu, aby jste zjistili, jestli ve vašich kampaních je potenciál. Setkali jsme se s mnoha reklamními účty a většina kampaní měla prostor buď k ušetření nákladů za reklamu nebo k růstu.
Za PPC se nepovažuje jenom reklama na google, ale jakýkoliv inzertní systém, který funguje na principu “pay per click” (cena za prokliknutí). Můžou to být například reklamy na sociálních sítích, zbožové srovnávače, sklik, favi, biano a další.

PRO KOHO JE URČEN?


Je určen všem, kteří mají spouštěné reklamy v inzertních systémech. Jedná se o jakékoliv eshopy, služby, startupy s B2C nebo B2B zákazníky.

CO ZÍSKÁTE AUDITEM? 

1. Zjistíte, jaká aktivita se děje ve vašem reklamním účtu.

2. Zjistíte, jestli je v kampaních nevyužitý potenciál růstu nebo snížení nákladů za reklamu.

3. Zjistíte, jestli jsou dobře nastavené kampaně (špatně nastavené kampaně můžou mít rapidní dopad na výkon).

4. Přehled o aktivitě konkurence (z jakých marketingových kanálů chodí návštěvnost na web, jaké reklamní texty píšou, na jaké klíčová slova inzerují reklamu a co komunikují v bannerech).

Veškerý audit vypracujeme písemně, aby jste ho měli kdykoliv k dispozici. Doporučíme, co je pro vás opravdu důležité změnit, aby se výsledky dostavili co nejdříve. 

Analýzu PPC vypracují seniorní specialisté, kteří mají za sebou úspěšně spuštěny stovky kampaní

UKÁZKA, JAK POSTUPUJEME U AUDITU

1. Zjistíme vaše detailní informace podnikání (společně podepíšeme NDA smlouvu) a hlavní cíle.

2. Na základě informací, které nám poskytneme začneme s auditem na daných reklamních systémech.

3. Technická kontrola kampaní:

Správné nastavení měření

Zjistíme, jestli je správně napojené měření a všechny konverze spojené s vaším webem (Google analytics, google ads, facebook ads a další). U eshopu se například podíváme, jestli měříte hodnotu objednávky bez DPH a dopravy.
U služeb měření poptávek/kontaktů nebo jakýkoliv micro konverzí, které nám pomohou lépe analyzovat ppc kampaně a vyhodnocovat.  

Správně nastavené kampaně

Zkontrolujeme, jestli kampaně jsou správně nastavené. Může se jednat o nastavení jazyku, lokality, publik a dalších rozšíření, co nastavení nabízí. Podíváme se i na display kampaně u kterých je nastavení ppc kampaní zásadní a může vám zbytečně utrácet peníze navíc. 

Aktivita v reklamním účtu a optimalizace

Podíváme se, jak se s účtem pracuje a jaké optimalizační metody se používají. Zkontrolujeme relevantnost klíčových slov, z jakých kampaní přichází návštěvnost a jak kvalitní na základě bounce rate nebo doby trvání potencionálních zákazníků na webu. 
Dále se podíváme na shody klíčových slov, omezení kampaně z důvodu rozpočtu, použité publika a mnoho dalšího. 

Analýza ppc marketingových aktivit konkurence

Vyhodnotíme na základě nástrojů, kde konkurence získává návštěvnost. Může se jednat o kanály na které neinzerujete a tím přicházíte o potenciál růstu. Dále pro vás zanalyzujeme reklamy, které konkurence cílí včetně klíčových slov, na které se zobrazuje. Získáte přehled i display banerech, co aktuálně mají spuštěné a co komunikují.

4. Následné celkové vyhodnocení a doporučení

Výše napsané postupy jsou pouze ukázkou toho, v jakých krocích budeme postupovat. PPC Audit proběhne detailněji. 


Máte zájem o audit? Skvěle! Pošlete nám kontaktní údaje a my se vám v nejbližší době ozveme.

NAPIŠTE NÁM
Odpovíme nejpozději do zítřka.