Audit PPC kampaní

  • Nejste si jisti, jestli máte správně nastavené kampaně?
  • Máte vytěžené kampaně na maximum a nedaří se vám růst?
  • Hledáte jiný strategický úhel pohledu v kampaních?

Co je to PPC audit?

PPC audit nebo analýza reklamy slouží k tomu, abyste zjistili, jestli je ve vašich kampaních je potenciál. Setkali jsme se s mnoha reklamními účty a většina kampaní měla prostor buď k ušetření nákladů za reklamu nebo k růstu

Za PPC se nepovažuje jenom reklama na Googlu, ale jakýkoliv inzertní systém, který funguje na principu “pay per click” (cena za prokliknutí). Můžou to být například reklamy na sociálních sítích, zbožové srovnávače, Sklik, Favi, Biano a další.

Pro koho je určen?

Je určen všem, kteří mají spuštěné reklamy v inzertních systémech. Jedná se o jakékoliv eshopy, služby, startupy s B2C nebo B2B zákazníky.  

Co získáte auditem?

  • Zjistíte, jaká aktivita se děje ve vašem reklamním účtu.
  • Zjistíte, jestli je v kampaních nevyužitý potenciál růstu nebo snížení nákladů za reklamu.
  • Zjistíte, jestli jsou dobře nastavené kampaně (špatně nastavené kampaně můžou mít rapidní dopad na výkon).        
  • Přehled o aktivitě konkurence (z jakých marketingových kanálů chodí návštěvnost na web, jaké reklamní texty píšou, na jaká klíčová slova inzerují reklamu a co komunikují v bannerech).

Analýzu reklamy vypracujeme písemně, abyste ji měli kdykoliv k dispozici. Doporučíme, co je pro vás opravdu důležité změnit, aby se výsledky dostavily co nejdříve. Analýzu vypracují seniorní specialisté, kteří mají za sebou úspěšně spuštěny stovky kampaní.

Co obsahuje technická kontrola kampaní?

  • Správnost nastavení měření

Zjistíme, jestli je správně napojené měření a všechny konverze spojené s vaším webem (Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads a další). U eshopu se například podíváme, jestli měříte hodnotu objednávky bez DPH a dopravy.
U služeb se zaměříme na měření poptávek/kontaktů nebo jakýchkoliv micro konverzí, které nám pomohou lépe analyzovat PPC kampaně a vyhodnocovat.

  • Správnost nastavených kampaní

Zkontrolujeme, jestli kampaně jsou správně nastavené. Může se jednat o nastavení jazyku, lokality, publik a dalších rozšíření, které nastavení nabízí. Podíváme se i na display kampaně u kterých je nastavení PPC kampaní zásadní a může vám zbytečně utrácet peníze navíc.

  • Aktivita v reklamním účtu a optimalizace

Podíváme se, jak se s účtem pracuje a jaké optimalizační metody se používají. Zkontrolujeme relevantnost klíčových slov, z jakých kampaní přichází návštěvnost a jak kvalitní je na základě bounce rate nebo doby trvání potencionálních zákazníků na webu. 
Dále se podíváme na shody klíčových slov, omezené kampaně z důvodu rozpočtu, použitá publika a mnoho dalšího.

  • Analýza PPC marketingových aktivit konkurence

Vyhodnotíme na základě nástrojů, odkud konkurence získává návštěvnost. Může se jednat o kanály na které neinzerujete, a tím přicházíte o potenciál růstu. Dále pro vás zanalyzujeme reklamy, které konkurence cílí včetně klíčových slov, na které se zobrazuje. Získáte přehled o display bannerech, které aktuálně máte spuštěné a co komunikují.

Jak postupujeme u auditu

1

Zjistíme vaše detailní informace o podnikání
a hlavní cíle

2

Na základě informací začneme s auditem na daných reklamních systémech

 

3

Provedeme technickou kontrolu kampaní

4

Následně připravíme celkové vyhodnocení a doporučení

Chci nezávazný návrh zdarma

Máte zájem o PPC audit? Skvěle! Pošlete nám kontaktní údaje a my se vám v nejbližší době ozveme.

    Volitelné
    *
    *

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

    Případové studie

    Podívejte se na naše případové studie a výsledky projektů, na kterých pracujeme.

    Tuto službu využívají

    raceme logo
    glowup logo

    Specialisté

    Kateřina Rajdusová

    Project manager

    Filip Tabáček

    Head of PPC & Co-owner

    Ivana Osičková

    PPC specialist

    Lukáš Gvuzd

    PPC specialist