Sladké Mámení

Blogový článek

Výchozí pozice

Sladké Mámení je osobní brand podnikatelky Vandy Pálkové, která v České republice vytváří jedinečnou komunitu cukrarskyklub.cz a také na místní trh ze zahraničí přináší originální zdobící techniky dortů.

  • Začátek spolupráce červen 2019
  • Cílem bylo stažení e-booku – návod na květinkové zdobení
  • Následný prodej kurzu zdobení skrze e-mailingovou strategii
  • Cílové publikum: ženy se zájmem o pečení
Snímek obrazovky 2019 08 26 v 10.07.20

Jak jsme postupovali

Pochopení počáteční situace a nastavení cílů. S klientkou jsme detailně konzultovali její aktuální situaci a vytvořili strategii propagace e-booku a vytvoření funnelu k následnému prodeji kurzu zdobení.

Tvorba komunikační strategie. Vytvořili jsme koncepci příspěvků propagujících e-book propojených s messenger zprávami.

Propagace a cílení. Příspěvky jsme propagovali na jasně daná “zájmová” a “podobná” publika. Po interakci s tímto příspěvkem jsou uživatelé přesměrování do aktivní konverzace s Messenger botem.

Automatizace zpráv na míru. Vytvořili jsme automatizovanou konverzaci na míru, která byla přizpůsobená přesně tomu, na jakou reklamu lidé reagují.

Navázání vztahu s publikem. Potenciál osobního styl kontaktu byl podpořený komunikací jménem klienta pro navození větší autenticity.

60985888 504490430092009 7190016759515054080 n 1 968x1024 1

Výsledek spolupráce

  • Rapidní nárůst kontaktů v databázi messengeru
  • Cena za kontakt 4,13 Kč
  • Cena za stáhnutí e-booku 8,32 Kč
  • Následný prodej kurzů získaným kontaktům skrze hromadné zprávy v Messengeru
SM 1
messengerbot vanda 722x1024 1
ukazkareportu1 1
Ukázka vzorového (fiktivního) příkladu souhrnného reportu, který vypracováváme na konci každého měsíce pro všechny naše klienty.
ukazkareportu2 1
Ukázka (vzorového) interaktivního “live” přehledu, který pro naše klienty (zejména e-shopy) připravujeme v GDS.

Jak probíhá komunikace a reportování

Správně nastavená komunikace je dle nás základní aspekt dobře fungující spolupráce.

Pravidelně zasíláme velký souhrnný report s komentářem na konci každého měsíce. V průběhu spolupráce a také v rámci měsíčního reportu se potkáváme osobně, kdy také společně plánujeme další aktivity a získáváme oboustranné podněty a nápady.

V rámci komunikace se snažíme být v pozici partnera, lépe řečeno externí součástí firmy zastupující částečně marketingové oddělení, než-li jako klasický dodavatel služeb. Věříme, že jedna z velkých přidaných hodnot spolupráce s dobrým marketingovým týmem je právě odlišný pohled na věc, možnost zpětné vazby a nový vítr do plachet.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Obsah článku
Avedeo logo dark
Chcete, aby byl váš projekt mezi případovkami?

Kontaktujte nás a my pro vás připravíme nabídku na míru.