Co je lokální SEO?

Nástroj, který dává každému jednotlivému podniku obrovskou konkurenční výhodu. S jeho pomocí začněte cílit přesněji a oslovíte tím toho, koho oslovit potřebujete. Jedná se o pomocníka, jenž se zaměřuje na poskytování výsledků vyhledávání závislých nebo relevantních k lokalitě hledajícího uživatele.

Lokální SEO je vhodné pro:

  • Lokální podniky, které by člověk mohl hledat nebo které by mohly zákazníka zajímat.
  • Služby, které jsou hledané v okolí zákazníka.
  • Provozovny nebo firmy, které se soustředí jenom na jedno místo.

Jak na lokální SEO?

Lokální SEO vychází z klasického SEO čili jsou pro něj také důležité odkazy a on-page faktory. Pozornost je však třeba upnout především na konzistenci veškerých dostupných údajů. V katalozích i na všech webových stránkách je třeba mít stejné kontaktní údaje i stejnou adresu. Dalším krokem budou správně vyplněné zápisy ve vyhledávačích a na několika dalších platformách.

Kam se zapsat?

  • Google Maps
  • Firmy.cz
  • Najisto.centrum.cz
  • Lokola.cz
  • A do dalších specializovaných katalogů

Nezanedbávejte především zápis do Googlu. Tento nejpoužívanější internetový vyhledávač lokální SEO nepodceňuje a rád doporučuje při vyhledávání nejrelevantnější výsledek, ať už se jedná o nejbližší nemocnici, kavárnu nebo zubaře. Buďte i vy mezi výsledky, které se nabídnou jako první, a zamezte tak tomu, že vás zákazníci minou obloukem.

Lokální SEO ovlivňuje mnoho faktorů

Ukázat se těm, kteří vás hledají – tak jednoduše to zní, tak složitě se to provádí. Na lokální SEO má totiž vliv několik faktorů, které je třeba mít na paměti. Patří k nim:

  • Kvalita odkazů
  • Zmínky
  • Reference a recenze
  • Sociální signály
  • On-page faktory

Abyste se brzy mohli radovat z navštěvovaného webu, a ještě úspěšnějšího podniku, je zapotřebí začít od podlahy. Přípravou webu to začíná, prací s klíčovými slovy pro lokální SEO to pokračuje a připojením do katalogů to končí. Aby lokální SEO přineslo ty nejlepší výsledky, je zapotřebí zaměřit se také na:

  • Linkbuilding na webech v podobné lokalitě
  • Geolokační služby
  • Práci s recenzemi

Oslovte uživatele smartphonů s naší pomocí

Lokální SEO cílí především na uživatele chytrých telefonů, kteří často hledají konkrétní místo při cestě z práce, při procházce nebo v městské hromadné dopravě. To prokázaly i nedávné výzkumy. Věnujte tak pozornost tomu, jak mobilní verze webu vypadá. Je vstupní stránka skutečně uživatelsky přívětivá? Zaujme na první pohled? Nepostrádá adresu, otevírací dobu a telefon?

Stejně jako klasické SEO, i lokální SEO je proces, na jehož výsledky má vliv mnoho faktorů. Neztrácejte s tím svůj drahocenný čas a oslovte nás.

Součástí našich služeb je:

Chci nezávazný SEO návrh zdarma

Vyzrajte na internetové vyhledávače a přikloňte si je na svou stranu. Postaráme se nejen o lokální SEO, ale zajistíme, aby byla vaše webová stránka úspěšná po všech směrech.

    Volitelné
    *
    *

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

    Případové studie

    Podívejte se na naše případové studie a výsledky projektů na kterých pracujeme.

    Tuto službu využívají

    glowup logo
    gymradio logo
    raceme logo
    nutsman logo
    hoffmann group logo

    Specialisté

    Kateřina Rajdusová

    Project manager

    Daniel Kovalčík

    Head of SEO & Co-owner

    Barbora Zemková

    SEO specialist & link builder

    Martin Ondrejka

    SEO specialist & link builder