Lokální SEO

SEO

Co je lokální SEO?

Nástroj, který dává každému jednotlivému podniku obrovskou konkurenční výhodu. S jeho pomocí začnete cílit přesněji a oslovíte tím toho, koho oslovit potřebujete. Jedná se o pomocníka, jenž se zaměřuje na poskytování výsledků vyhledávání závislých nebo relevantních k lokalitě hledajícího uživatele.

Lokální SEO je vhodné pro:

  • Lokální podniky, které by člověk mohl hledat, nebo které by mohly zákazníka zajímat.
  • Služby, které jsou hledané v okolí zákazníka.
  • Provozovny nebo firmy, které se soustředí jenom na jedno místo.
Umístění první pozice ve vyhledávači Googlu na klíčové slovo “forex-trading”. Jedná se o jednu z konkurenčních tématik s vysokou cenou za proklik. Více informací najdete v případové studii.

Jak na lokální SEO?

Lokální SEO vychází z klasického SEO, čili jsou pro něj také důležité odkazy a on-page faktory. Pozornost je však třeba upnout především na konzistenci veškerých dostupných údajů. V katalozích i na všech webových stránkách je třeba mít stejné kontaktní údaje i stejnou adresu. Dalším krokem budou správně vyplněné zápisy ve vyhledávačích a na několika dalších platformách. Kam se zapsat?

Google Maps

Firmy.cz

Najisto.
centrum.cz

Lokola.cz

A další…

Nezanedbávejte především zápis do Googlu. Tento nejpoužívanější internetový vyhledávač lokální SEO nepodceňuje a rád doporučuje při vyhledávání nejrelevantnější výsledek, ať už se jedná o nejbližší nemocnici, kavárnu nebo zubaře. Buďte i vy mezi výsledky, které se nabídnou jako první, a zamezte tak tomu, že vás zákazníci minou obloukem.

Jak jsme prostřednictvím SEO kampaně získali první pozice na vysoce konkurenční slova pro finanční portál.

Lokální SEO ovlivňuje mnoho faktorů

Ukázat se těm, kteří vás hledají – tak jednoduše to zní, tak složitě se to provádí. Na lokální SEO má totiž vliv několik faktorů, které je třeba mít na paměti. Patří k nim:

Kvalita odkazů

Zmínky

Reference a recenze

Sociální signály

On-page faktory

Abyste se brzy mohli radovat z navštěvovaného webu, a ještě úspěšnějšího podniku, je zapotřebí začít od podlahy. Přípravou webu to začíná, prací s klíčovými slovy pro lokální SEO to pokračuje a připojením do katalogů to končí. Aby lokální SEO přineslo ty nejlepší výsledky, je zapotřebí zaměřit se také na:

Geolokační služby

 

Linkbuilding na webech v podobné lokalitě

Práci s recenzemi

Oslovte uživatele smartphonů s naší pomocí

Lokální SEO cílí především na uživatele chytrých telefonů, kteří často hledají konkrétní místo při cestě z práce, při procházce nebo v městské hromadné dopravě. To prokázaly i nedávné výzkumy. Věnujte tak pozornost tomu, jak mobilní verze webu vypadá. Je vstupní stránka skutečně uživatelsky přívětivá? Zaujme na první pohled? Nepostrádá adresu, otevírací dobu a telefon?

Stejně jako klasické SEO, i lokální SEO je proces, na jehož výsledky má vliv mnoho faktorů. Neztrácejte s tím svůj drahocenný čas a oslovte nás.

Chci nezávazný SEO návrh zdarma

Ověříme, zda má právě pro vás SEO smysl, a odhalíme možné překážky. Zjistíme, co a jak dělá vaše konkurence, a připravíme návrhy, jak ji přeskočit. Dozvíte se, kolik by navrhovaný postup stál v závislosti na složitosti a rozsahu práce.

    Volitelné
    *
    *

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

    Případové studie

    Leo Express

    Jak jsme zvýšili tržby z Google Ads o 133 % a snížili náklady o 33 %.

    MeetMe23

    Jak jsme získali 1 371 fanoušků v prvním měsíci spolupráce a 49 % zvýšení zájmů u příspěvků.

    Forex Zone

    Jak jsme prostřednictvím SEO kampaně získali první pozice na vysoce konkurenční slova pro finanční portál.

    Specialisté

    rajdusova

    Kateřina Rajdusová

    Project manager

    dkovalcik

    Daniel Kovalčík

    Head of SEO & Co-owner

    zemkova

    Barbora Zemková

    SEO specialist & link builder

    ondrejka

    Martin Ondrejka

    SEO specialist & link builder

    Paulína Janičíková

    Junior SEO Specialist

    Tuto službu využívají

    nutsman logo
    gymradio logo
    raceme logo
    glowup logo
    hoffmann group logo