Co je e-mail marketing?

E-mail marketing je důležitá součást online podnikání. Jde o formu přímého marketingu, která využívá elektronickou poštu jako způsob komunikace se zákazníkem.

Nejčastěji má za cíl informovat o novinkách, zlepšovat vztahy, budovat důvěru a vzbudit zájem o produkty nebo služby. Výrazně se podílí na opakované objednávce u již existujících zákazníků.

Jak udělat z hromadného rozesílání e-mailů chytrý e-mail marketing?

  • Segmentace
    Aby e-mail marketing byl opravdu chytrý, je důležité cílit ve správnou dobu na správné příjemce.
    Prvním krokem pro zvýšení efektivity reklamního e-mailu je segmentace. Dělíme při ní kontakty
    podle konkrétních kritérií na několik skupin, se kterými se pak lépe pracuje. Na správně zvolené
    skupiny následně můžeme lépe cílit nabídku a zvyšujeme tak její konverzní potenciál a zároveň
    snižujeme míru odhlašování e-mailů.
  • Automatizace
    Už žádné ruční rozesílání newsletterů, automatizace to má v malíčku. Automatizace umožňuje
    vytvářet e-mail kampaně a ty pak automaticky směřovat adresátům podle jejich skutečných
    preferencí. E-mailing nástroje sbírají informace o zákazníkovi a podle nastavených preferencí
    můžeme nasměrovat další vývoj zasílání. Dobře nastavená automatizace šetří čas a náklady.
  • Personalizace
    Díky personalizaci je e-mail přizpůsoben přímo preferencím zákazníka, včetně oslovení v e-
    mailu.

Jak pomůže e-mail marketing vašemu podnikání?

  • Přitáhne správné publikum potenciálních zákazníků a získá od nich kontakt.
  • Zajistí další komunikaci, buduje důvěru a v momentě, kdy budou uživatelé připraveni, prodává.
  • Online e-mail marketing je jednička ve vytváření loajality, vztahů, péče po nákupu vedoucí k opakovanému prodeji a doporučení.
  • Doručuje hodnotný a kvalitní obsah rychle a levně.
  • Buduje to nejdůležitější, co má každá firma – databázi kontaktů.
  • Udržuje pozornost zákazníka po tom, co získáte jeho kontakt.
  • Vyvolává akci příjemce, zvyšuje návštěvnost a prodej.

Než začnete s e-mail marketingem…

  • Ověříme stav vašich e-mailů – náš specialista připraví audit stávajících e-mailů (pokud máte) a návrhy na zlepšení.
  • Ve spolupráci s naším specialistou si stanovíte cíle e-mail marketingu.
  • Společně definujeme segmenty kontaktů.
  • Zvolíme frekvenci odesílání e-mailů.
  • Dostanete návrh možností, jak sbírat nové kontakty.

Jak probíhá spolupráce

1

Diskutujeme s vámi

Vytvoříme strategii a plán rozesílání e-mailů na míru. Ve spolupráci s vámi si určíme cíle a priority. Vytvoříme přehledný diagram, jak budeme pracovat se zákazníkem.

2

Napojíme e-mail marketingový nástroj

Zajistíme propojení webu přes API, ověříme vaše domény a provedeme základní nastavení. Zajistíme, že z vašeho e-mailu se stane efektivní obchodník a ne spammer. Nalijeme do nástroje palivo – databázi
e-mailových adres.

3

Vytvoříme e-maily a nastavíme rozesílky

Navrhneme pro vás grafickou a obsahovou šablonu e-mailů. Nastavíme automatizaci podle vypracované strategie, vytvoříme autorespondery a segmenty kontaktů. Zvolíme vhodný způsob okysličování vaší databáze novými kontakty.

4

Měříme, analyzujeme, testujeme

Dostanete od nás měsíční report výkonnosti e-mail marketingových kampaní. Sledujeme aktivity kontaktů a připravujeme reaktivační kampaně. Udržujeme v mailing listu čistotu, a tím vám snižujeme náklady. Testujeme obsah e-mailů, a tím zvyšujeme míru prokliknutí.

Chci nezávazný návrh zdarma

Obohaťte své marketingové kanály o přímou a personalizovanou komunikaci. Zkuste e-mail marketing, který zvýší důvěryhodnost brandu a prodej.

    Volitelné
    *
    *

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

    Případové studie

    Podívejte se na naše případové studie a výsledky projektů, na kterých pracujeme.

    Tuto službu využívají

    gymradio logo

    Specialisté

    Kateřina Rajdusová

    Project manager

    Martin Ondrejka

    Email marketing / SEO specialist & link builder