Co je cílová skupina a proč se vyplatí znát ji do posledního detailu?
Cílová skupina je základním kamenem úspěchu každého marketingového snažení, ať už se jedná o malý start-up nebo velkou korporaci. Poznat svou cílovou skupinu znamená rozumět
Cílová skupina je základním kamenem úspěchu každého marketingového snažení, ať už se jedná o malý start-up nebo velkou korporaci. Poznat svou cílovou skupinu znamená rozumět
V dnešním rychle se vyvíjejícím světě marketingu a reklamy je důležité porozumět různým typům agentur, které mohou pomoci vaší značce vyniknout. Od tradičních reklamních agentur,
Pojem „marketing“ je v dnešním digitálním světě slyšet na každém kroku, ale kolik z nás skutečně chápe, co vše tento termín zahrnuje? Na první pohled
O míře prokliku nejspíš už každý markeťák slyšel. Jedná se o poměr počtu prokliků a počtu zobrazení. Jednoduše řečeno, míra prokliku udává, jak často lidé
V dnešním moderním světě, kde jsme neustále obklopeni reklamami a vizuálními podněty, hraje psychologie barev a tvarů v marketingu nezastupitelnou roli. Oba tyto prvky mají
1. “Mám nejlepší produkt, který se bude prodávat sám!” Poměrně častou chybou nejen v internetovém podnikání je samotný způsob myšlení nad vašim produktem nebo službou.
Marketing je neustále se vyvíjející obor plný odborného jazyka a specifických termínů. Pokud se chcete pohybovat v marketingovém světě sebevědomě a efektivně, je důležité se
Máte vlastní e-shop a chcete mít spokojené zákazníky, kteří se k vám budou vracet? Vyhněte se nejčastějším chybám a buďte vždy o krok před konkurencí.
PNO je zkratkou pro podíl nákladů na obratu a vyjadřuje se v %. V praxi to znamená, kolik % z ceny objednávky váš obchod investuje
Certifikáty
Kontaktujte nás
Stále váháte? Nezávazný návrh vás nic nestojí a řekne vám, co byste měli změnit.