Bannerová reklama
Jak být vidět v obsahové síti
Bannerová reklama se řadí mezi nejstarší a zároveň nejznámější druhy on-line reklamy. Vyobrazují se jako statické obrázky nebo i animace či jakákoliv interaktivní grafika. Naleznete ji na různých webových stránkách, ale i webových aplikacích.
Kolem bannerové reklamy se v posledních letech diskutuje o pomalém poklesu její efektivity. My ji však stále hojně využíváme u většiny klientů a musíme říct, že výsledky nám stále přináší více než uspokojivé.

Výhody a nevýhody bannerové reklamy
Výhody bannerové reklamy
- zaujmete vizuálně
- reklamu můžete cílit na danou cílovou skupinu
- posílíte povědomí o vašem brandu
Nevýhody bannerové reklamy
- bannerová slepota
- přehlcenost internetu
- podvědomá ignorace sdělení
Jak bannerová reklama funguje?
Pokud chcete zvýšit povědomí o vaší značce, poskytovaných službách nebo produktech a přivést na váš web zákazníky, kteří už vás znají, tak je pro vás bannerová reklama ideálním řešením. Cílení display kampaní:
chování uživatelů
umístění podle tématu webu
dle zájmů uživatelů
remarketing
umístění na konkrétní webové stránky
a demografických údajů
na základě klíčových slov, která se na webu vyskytují
Proč si nechat vytvořit bannerové reklamy od PPC specialisty/agentury?
1
Probereme vaše cíle a očekávání této formy propagace.
2
Na základě vašich potřeb a očekávaných výsledků stanovíme vhodnou strategii.
3
Pro správu display reklamy vám založíme účet v Google Ads i Skliku.
4
Vytvoříme veškeré grafické podklady.
5
Vytvoříme samotné kampaně, které budeme pravidelně optimalizovat, abyste dosáhli nejlepších možných výsledků.
Případové studie
StormIT
Big Bang Injection
Pure rituals
Specialisté

Kateřina Rajdusová
Project manager

Filip Tabáček
Head of PPC & Co-owner

Ivana Osičková
PPC specialist

Lukáš Gvuzd
PPC specialist
Tuto službu využívají






Nacenění našich služeb
Aby se nestalo, že nám papírování a komunikace zabere více času než samotná práce, nezabýváme se řešením nárazových drobných úkolů. Preferujeme spíše dlouhodobé spolupráce, případně jednorázové komplexní činnosti, které mohou naše klienty opravdu posunout. Proto nacenění našich služeb začíná na 6 000 Kč (vyjma konzultací). Pro konkrétní návrh s přesným naceněním nás kontaktujte.