Bannerová reklama – jak být vidět v obsahové síti

Bannerová reklama se řadí mezi nejstarší a zároveň nejznámější druhy on-line reklamy. Vyobrazují se jako statické obrázky nebo i animace či jakákoliv interaktivní grafika. Naleznete ji na různých webových stránkách ale i webových aplikacích. 

Kolem bannerové reklamy se v posledních letech diskutuje o pomalém poklesu její efektivity. My ji však stále hojně využíváme u většiny klientů a musíme říct, že výsledky nám stále přináší více než uspokojivé.

Výhody bannerové reklamy

  • zaujmete vizuálně
  • reklamu můžete cílit na danou cílovou skupinu
  • posílíte povědomí o vašem brandu

Nevýhody bannerové reklamy

  • bannerová slepota
  • přehlcenost internetu
  • podvědomá ignorace sdělení

Jak bannerová reklama funguje?

Pokud chcete zvýšit povědomí o vaší značce, poskytovaných službách nebo produktech a přivést na váš web zákazníky, kteří už vás znají, tak je pro vás bannerová reklama ideálním řešením.

Cílení display kampaní:

  • umístění na konkrétní webové stránky
  • umístění podle tématu webu
  • na základě klíčových slov, které se na webu vyskytují
  • dle zájmů uživatelů
  • chování uživatelů
  • a demografických údajů
  • remarketing

Proč si nechat vytvořit bannerové reklamy od PPC specialisty/agentury?

  • Probereme vaše cíle a očekávání této formy propagace.
  • Na základě vašich potřeb a očekávaných výsledku stanovíme vhodnou strategii.
  • Pro správu display reklamy vám založíme účet v Google Ads i Skliku.
  • Vytvoříme veškeré grafické podklady.
  • Vytvoříme samotné kampaně, které budeme pravidelně optimalizovat, abyste dosáhli nejlepších možných výsledků.

Chci nezávazný návrh zdarma

    Volitelné
    *
    *

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

    Případové studie

    Podívejte se na naše případové studie a výsledky projektů na kterých pracujeme.

    Tuto službu využívají

    hoffmann group logo
    glowup logo
    raceme logo

    Specialisté

    Kateřina Rajdusová

    Project manager

    Filip Tabáček

    Head of PPC & Co-owner

    Ivana Osičková

    PPC specialist

    Lukáš Gvuzd

    PPC specialist