Bannerová reklama se řadí mezi nejstarší a zároveň nejznámější druhy on-line reklamy. Vyobrazují se jako statické obrázky nebo i animace či jakákoliv interaktivní grafika. Naleznete ji na různých webových stránkách ale i webových aplikacích.
Kolem bannerové reklamy se v posledních letech diskutuje o pomalém poklesu její efektivity. My ji však stále hojně využíváme u většiny klientů a musíme říct, že výsledky nám stále přináší více než uspokojivé.
Výhody bannerové reklamy
Nevýhody bannerové reklamy
Pokud chcete zvýšit povědomí o vaší značce, poskytovaných službách nebo produktech a přivést na váš web zákazníky, kteří už vás znají, tak je pro vás bannerová reklama ideálním řešením.
Cílení display kampaní:
Podívejte se na naše případové studie a výsledky projektů na kterých pracujeme.
Jak jsme zvýšili tržby z Google Ads o 133% a snížili náklady o 33%.
Jak jsme získali 1 371 fanoušků v prvním měsíci spolupráce a 49% zvýšení zájmů u příspěvků.
Project manager
Head of PPC & Co-owner
PPC specialist
PPC specialist
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.