Bannerová reklama

Jak být vidět v obsahové síti

Bannerová reklama se řadí mezi nejstarší a zároveň nejznámější druhy on-line reklamy. Vyobrazují se jako statické obrázky nebo i animace či jakákoliv interaktivní grafika. Naleznete ji na různých webových stránkách, ale i webových aplikacích. 

Kolem bannerové reklamy se v posledních letech diskutuje o pomalém poklesu její efektivity. My ji však stále hojně využíváme u většiny klientů a musíme říct, že výsledky nám stále přináší více než uspokojivé.

Výhody a nevýhody bannerové reklamy

Výhody bannerové reklamy

  • zaujmete vizuálně
  • reklamu můžete cílit na danou cílovou skupinu
  • posílíte povědomí o vašem brandu

Nevýhody bannerové reklamy

  • bannerová slepota
  • přehlcenost internetu
  • podvědomá ignorace sdělení

Jak bannerová reklama funguje?

Pokud chcete zvýšit povědomí o vaší značce, poskytovaných službách nebo produktech a přivést na váš web zákazníky, kteří už vás znají, tak je pro vás bannerová reklama ideálním řešením. Cílení display kampaní:

chování uživatelů

umístění podle tématu webu

dle zájmů uživatelů

remarketing

umístění na konkrétní webové stránky

a demografických údajů

na základě klíčových slov, která se na webu vyskytují

Chci nezávazný návrh zdarma

    Volitelné
    *
    *

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

    Proč si nechat vytvořit bannerové reklamy od PPC specialisty/agentury?

    1

    Probereme vaše cíle a očekávání této formy propagace.

    2

    Na základě vašich potřeb a očekávaných výsledků stanovíme vhodnou strategii.

    3

    Pro správu display reklamy vám založíme účet v Google Ads i Skliku.

    4

    Vytvoříme veškeré grafické podklady.

    5

    Vytvoříme samotné kampaně, které budeme pravidelně optimalizovat, abyste dosáhli nejlepších možných výsledků.

    Případové studie

    Leo Express

    Jak jsme zvýšili tržby z Google Ads o 133 % a snížili náklady o 33 %.

    MeetMe23

    Jak jsme získali 1 371 fanoušků v prvním měsíci spolupráce a 49 % zvýšení zájmů u příspěvků.

    Forex Zone

    Jak jsme prostřednictvím SEO kampaně získali první pozice na vysoce konkurenční slova pro finanční portál.

    Specialisté

    rajdusova

    Kateřina Rajdusová

    Project manager

    tabacek

    Filip Tabáček

    Head of PPC & Co-owner

    osickova

    Ivana Osičková

    PPC specialist

    gvuzd

    Lukáš Gvuzd

    PPC specialist

    Tuto službu využívají

    glowup logo
    raceme logo

    Nacenění našich služeb

    Aby se nestalo, že nám papírování a komunikace zabere více času než samotná práce, nezabýváme se řešením nárazových drobných úkolů. Preferujeme spíše dlouhodobé spolupráce, případně jednorázové komplexní činnosti, které mohou naše klienty opravdu posunout. Proto nacenění našich služeb začíná na 6 000 Kč (vyjma konzultací). Pro konkrétní návrh s přesným naceněním nás kontaktujte.